Spørgsmål aboout switched-kondensator CMFB i switched-cap amp

N

neoflash

Guest
Føler sig en smule vanskeligt at udlede den lineære model for det koblede-kondensator CMFB kredsløb.

Ethvert forslag eller anbefalede tutorials.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Et andet spørgsmål er, at CMFB forfriskende fase (phi-2) bør være i samme tid integrator proeveudtagning eller integration?

Jeg gætter at gøre det forfriskende i integration fase være mere logisk, ikke?

hvis nogensinde, du fik denne pic.Jeg tror, det er en god reference.Jeg tror det er fra "Analyse af Switched-kondensator fælles-Mode Feedback Circuit" ved Ojas Choksi.
Dette papir er en meget god reference.Lagt efter 2 minutter:forfriskende i integrationen fase giver mening, også mig think so.

[citat = "neoflash"] Feel en smule vanskeligt at udlede den lineære model for det koblede-kondensator CMFB circuits.quote]
Hvad mener du med''lineære model''?Er ikke den model, der foreslås i papiret er egnet?

Jeg indså, at det gør ikke noget, som fase at opdatere CMFB.Fordi input CM er ikke tilladt at springe en masse i løbet af de efterfølgende ur cykler, ellers, kredsløbet ikke kan arbejde alligevel.

Hej, neoflash

Du forklarede størrelsen af C1 og C2.Hvis størrelsen af C1 og C2 er forkert, input fællessignal spænding hopper og derefter afregner.

Hi guys, hvad jeg forsøger at kapacitans værdier produktionen for et konstant input er oscillerende kan ethvert organ hjælpe mig med dette spørgsmål.Thanks in advance.Jeg behøver blot et fuldt fungerende kredsløb til SC-CMFB til at kende og gøre et kredsløb gerne that.it 's presserende fyre du svare ASAP.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back