Spørgsmål Inverter

E

EDA_hg81

Guest
når spændingen på inverter såsom 74LVT04, produktionen er høj impedans eller lav?

Tak.

 
Samsung Galaxy Note Edge to bardzo nietypowy phablet koreańskiej firmy z zakrzywionym ekranem, który został zaprezentowany pod koniec ubiegłego roku. Urządzenie trafiło właśnie do oferty polskiego operatora i mogą zakupić je użytkownicy prywatni i biznesowi.

Read more...
 
mens effekt på udgangsimpedans af frekvensomformeren er nul, da det er meningen at opretholde sin spænding værdi uanset størrelsen af det nuværende dræn eller kilder .....

 
Hvis der er lav impedans, betyder det spændingsniveau produktionstab i magt på er nul.

Right?

 
hvis impedans af produktionen er nul, er det ligegyldigt, hvor meget corrent kommer til at flyde, da V = Nuværende * impedans.

hvis impedans = 0.

da V = 0.

ret?

 
hvad vi taler om, er udgangsimpedans af kredsløbet og udgangsimpedans er afbilledet som værende forbundet i serie med udgang ....da der i vores tilfælde kredsløbet udgangsimpedans er lig nul faldet fra output til banen til den produktion, vi får, er nul, ligegyldigt hvor meget strøm flyder .....Det betyder ikke det kredsløb output vil være nul ...

Regards .....

 
EDA_81hg,
Du vil måske overveje denne måde:
Hvis de sættes ud er høj, siger 3V, og udgangsimpedans er nul,
og hvis du lægger 1 kohm belastning, løbende vil blive 3mA.
Hvis du lægger nul ohm belastning, løbende vil være uendelig.
Hope this helps.
SH

 
venlig at hjælpe mig 12VDC til 220VAC 500watts op inverter ledningsdiagram sende til min mail eller vise migLagt efter 4 minutter:husk altid mail mig for assistentLagt efter 2 minutter:min e-mail er rielcom2000 (at) yahoo.co.ukLagt efter 7 minutter:behage sende mig denne ledningsdiagram 12VDC til 220VAC 500watts opLagt efter 45 minutter:behage sende mig denne ledningsdiagram 12VDC til 220VAC 500watts op

 
Hvis jeg bruger RC kredsløb om at udvide magten stiger tid til frekvensomformeren og input stigende tid til inverter følger I / O stiger tidsplan fastsat af FPAG uden RC magt forsinkelse.

Hvad er resultatet?

Nogle fyr sagde, at hvis bruge denne måde frekvensomformeren kan blive beskadiget.

Tak.Tilføjes efter 1 minut:Tak til alle så meget.

Jeg forstår det.

 
kan du bedes angive, hvad der FPAG er ...i dont huske at have hørt noget sigt gerne, at ....

 
Hej A. Anand Srinivasan,

det er Spartan 3.

XC3S1000 FTG256

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top