Spørgsmål: Kan jeg bruge PIC18F4550 til at drive en USB-enhed?

S

shimbo

Guest
Vi bruger i øjeblikket PIC18F4550 at foretage en simpel salgsautomater kredsløb.Blot for at gøre det anderledes, i stedet for at bruge Bill valideringer vil vi bruge chipkort teknologi som et middel til betaling.Vi købte en ACR120U.Her er det link http://www.acs.com.hk/acr120-sdk.php Denne enhed er godt for
pc'er, men vi har fortsat ikke har prøvet det ved hjælp af det med en microcontroller.Vi har nogle data sniffing på ACR120U, for at vi kan betjene enheden ved hjælp af rå bits.

Mit spørgsmål er, kan vi bruge PIC18F4550 at drive ACR120U?Det er omvendt, at gå til ACR120U og gå til PIC.

Jeg har læst nogle indlæg, at PIC18 kan ikke være i stand til at være vært for USB-enheder.Det kan kun gøres ved hjælp MAX3421E.

Enhver, der kan give os nogle råd, jeg takker dig på forhånd.Dette er for vores afhandling, der skal indsendes inden marts.

PIC18F4550 kan ikke, men MAX3421 og et rigt udvalg af USB dobbelt rolle i stand controllere kan gøre.Men der
er en betydelig software overhead.Jeg spekulerer på, hvorfor du ikke bruger en ACR120 med serielt interface, der er til rådighed også.

I see.Hmm, så jeg har virkelig brug for at købe en USB host controller.FVM kan du give mig et råd om, hvad USB host controller skal jeg købe, der er nemt at bruge og nemt kan finde.Jeg er fra Filippinerne, og jeg har ikke kunnet finde en butik, der har MAX3421E.Et andet spørgsmål, har vi stadig brug for at brænde et program i en MAX3421E med en brænder gerne PIC?Undskyld jeg er en noob i denne slags ting, og jeg er virkelig villig til at lære denne ting til vores projekt.

Tak FVM.

Kunne være værd at se på en PIC24, som ville være stort set kode er foreneligt med den gældende PIC18 firmware?

Iain.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back