Spørgsmål om convolutional kodning

M

malaylah

Guest
Jeg er en nybegynder i digital kommunikation.I øjeblikket har jeg min sidste år projekt, der beskæftiger sig med convolutional kode.Jeg bruger en F-2 / 3, BICM ID-system (og dette er fastsat ikke i stand til at ændre).Men den fejl gulvet er opstået ved BER 5E-4.Dette sker for tidligt for mig.Er der nogen her kunne hjælpe mig på det?Eller er der nogen designe en BICM ID-system med Rc = 2 / 3 før.Af den måde, jeg bruger 16 QAM.Håber virkelig nogen kan hjælpe mig på det fordi jeg nødt til at sende det så hurtigt som muligt.

Det problem kunne være i din fejlkorrektion software eller i det analoge hardware.Prøv at lave en fil, der indeholder de data, der modtages af en ideel analog modtager kun sætte forskellige mængder af vide fejl i det.Se, hvis de er korrigeret rigtigt.

Så på dit analoge del, sender data og se, hvad den rå fejlprocent er.Som SNR forbedrer, gulvet, du får, er forårsaget af gennemførelsen tab.

Jeg tror min convolutional kode er ok.Og jeg har prøvet det med din metode.Det arbejder nice.Jeg tror fejlen ordet forekommer i mit design er noget som turbo-kode også.Nogen har erfaring til at løse problemet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back