spørgsmål om den kondensator i en skruestik kredsløb ..

N

nathaliep

Guest
Hvad er virkningen af kortslutning af den kondensator i en skruestik kredsløb?

Hej ........... jeg give dig to grunde, hvoraf du skal vælge, afhænger af banen, da du ikke har givet nogen kredsløb ...........

Fordel 1 ::::: impedansen af en kondensator er omvendt proportional med frekvensen - det er for meget højfrekvent vekslende strømme Reaktansen nærmer sig nul - så en kondensator er næsten en kortslutning til en meget høj frekvens AC kilde.Omvendt med meget lav frekvens skiftende strømme, de reaktans stigninger uden bundet, således at en kondensator er næsten et åbent kredsløb til en meget lav frekvens AC kilde.Denne frekvens afhængig adfærd tegner sig for de fleste anvendelser af kondensatorFordel 2 ::::: Af sikkerhedsmæssige formål, bør alle store kondensatorer blive afladet før håndtering.Til bord-niveau kondensatorer, dette gøres ved at placere en bleeder modstand på tværs af terminaler, hvis modstanden er stor nok til, at lækstrøm vil ikke påvirke kredsløbet, men lille nok til at varetage det kondensator kort tid efter strømmen er fjernet.Højspændings-kondensatorer bør opbevares med kortsluttede terminaler, da midlertidigt udledning kondensatorer kan udvikle sig potentielt farlige spændinger, når de terminaler, der efterlades åben-circuited.Held og lykke ...............

Jeg er under forudsætning af fastspænding kredsløb du bruger en diode og en hue til at klemme den spænding., afstivning hætten jeg tror vil få det til at blive en 1 / 4 bølge ensretter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back