Spørgsmål om en enhed omkring en anden.

U

unicorn_jia

Guest
Hej, alle sammen. Jeg har fået et spørgsmål, da jeg læste et layout arbejde, som udføres af min kollega. Det er en bipolar forbindelse til en jfet.but han gjorde JFET som en "ring" til at omgive Bipolar, som interessant me.What er det for? Støj? Hvad er grunden til, når en enhed skal lavet som en "ring" til at omgive en anden? Jeg venter på dit svar, tak.

Jeg tror ikke, der var en elektrisk årsag til at ringe det omkring transistor. Jeg tror, ​​det er bare gjort for at spare plads. En JFET er som en modstand og som regel har en lang L, som gør en lang tynd enhed ved siden af ​​en firkantet transistor. Ved at ringe rundt transistoren den samlede form er mere firkantet og nemmere at placere.

[Quote = Troy] Jeg tror ikke, der var en elektrisk årsag til at ringe det omkring transistor. Jeg tror, ​​det er bare gjort for at spare plads. En JFET er som en modstand og som regel har en lang L, som gør en lang tynd enhed ved siden af ​​en firkantet transistor. Ved at ringe rundt transistoren den samlede form er mere firkantet og nemmere at placere. [/Quote] Du har en pointe der. tak, troy.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back