Spørgsmål om foldningskodning

M

malaylah

Guest
Jeg er en begginer i digital kommunikation. I øjeblikket, jeg har mit sidste år projekt, der beskæftiger sig med konvolutionel kode. Jeg bruger en R-2/3, BICM ID system (og dette er fastgjort ikke i stand til at ændre). Imidlertid er fejlen gulvet opstod ved BER 5E-4. Dette sker for tidligt for mig. Er der nogen her kan hjælpe mig på det? Eller er der nogen design en BICM-ID system med Rc = 2/3 før. Af den måde, jeg bruger 16 QAM. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig på det fordi jeg er nødt til at sende det så hurtigt som muligt.

Problemet kunne være i din fejlkorrektion software eller i den analoge hardware. Prøv at lave en fil, der indeholder de data, der modtages af en ideel analog modtager kun sætte forskellige mængder kender fejl i det. Se om de er korrigeret tilfredsstillende. Så på dit analoge del, sende data og se, hvad den rå fejlprocent er. Som SNR forbedres, bliver gulvet du får som følge af gennemførelse tab.

Jeg tror, ​​min foldningskode kode er ok. Og jeg har testet det med din metode. Det arbejde rart. Jeg tror, ​​fejlen gulvet opstår i mit design, er noget som Turbo-koden så godt. Enhver har erfaring til at løse problemet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back