Spørgsmål om HDL kodning stil

B

bjzhangwn

Guest
Et design, før jeg ændre mit design, at hastigheden ikke kan nå 150M, men efter jeg ændrer mit design i sourse filen, Det gør jeg som følger: Jeg ændre tilstanden maskinen, skal du ikke gøre noget i staten maskinen , og gøre det på en anden 'altid' brug staten register.I tror kodning stil er impotant, så jeg vil have nogle imformation om kodning stil, Tak!

Har du læst Douglas Smith "HDL Chip Design"? Det er meget meget nyttig bog. Bibel til syntese.

[Quote = bjzhangwn] Nej, hvordan kan jeg få? [/Quote] For gratis bog, tage en søgning i EDABOARD.COM, her er et godt bibliotek til elektronikingeniør eller i ATM (gå til hjemmeside EDABOARD, linket til ATM på venstre Andre kloge, Gå til amazon.com og få det ved at betale pengene:!! D

Jeg kan ikke downloade bogen, kan u e-mail til mig? min email: bbddt@hotmail.com

Salam, er det link virker. Du skal logge ind før download nogen ting. Bye

Bare en note på HDL Chip Design, at det har en masse fejl. Check out sine anmeldelser. Begyndere bør være forsigtig med eksempler i bogen. Enhver bog med masser af kode er tilbøjelig til fejl og Douglas arbejde er ingen undtagelse. De eksempler, der kalder mange rutiner, funktioner og pakker, der muligvis ikke understøttes af din synthesizer eller er ikke blot en del af IEEE1164, du har i dit værktøj.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back