Spørgsmål om pcell bruge kadence virtuos

A

Adam2008

Guest
Hej,

Jeg bruger kadence virtuos til at designe en VCO.Når generere layout fra min schmatic, jeg ikke kunne se pcell af komponenterne.Der er kun symboler med navne i layout-vinduet.Hvordan kan jeg se pcell af komponenter?

Tak.

Hej,
from symbolic to layout.

Bare prøv dette gå til ejendom pcell og ændre Udsigt
fra symbolsk til layout.Hvis det bibliotek, du bruger, ikke har layout af symbolerne selv da du ikke kan se layout.Så check for layouts og derefter fortsætte den måde, jeg har foreslået.

Håber dette hjælper dig.

Paramjyothi

lyder for mig som om du behøver at gøre et skift F for at gøre det vises throughtout hierarkiet.Ctrl F vil skifte tilbage til f.eks navne.

Hej Paramjyothi,Tak for din hjælp.Hvor kan jeg finde eje af pcell?Tak igen.

AdamTilføjet efter 3 minutter:Hej k_90,

Jeg har prøvet hvad du foreslog, ikke arbejde.Det er derfor, jeg sender det her.Adam

Hej Adam,

I dit skematiske kontrollere egenskaber pcell symboler, egenskaber pcell symboler vil give dig placeringen af de biblioteker, der bruges i dit design.Så gå til, at biblioteket og tjekke om der nogen layouts, der er blevet oprettet for den pågældende pcell symbol.Hvis de er skabt så kom til dit layout editor og fylde op redigere egenskaberne form for Deres pcell symboler med layout i visningen mulighed.Dette vil ændre dit pcell symboler til pcell layouts.Men hvis de ikke findes så du kontrollere, om andre biblioteker er tilgængelige i dit bibliotek manager for dit pcell layouts eller har brug for at oprette din egen layout.
or bindkey for that is " q"
, you will get a form and there you can change the properties.

I Layout Editor vælge symbolet og i menulinjen, gå til: Edit ---> Egenskaber
eller bindkey for det er "q",
vil du få en form, og der kan du ændre egenskaber.
& ctrl f
are are display icons only for viewing the hierarchy of layouts in a design.

skift f
& ctrl f
er er vist kun ikoner til visning af hierarkiet af layouts i et design.

Håber dette hjælper dig.

Paramjyothi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back