Spørgsmål om RHS af Maxwells ligninger

S

sundaram

Guest
I RHS af Maxwells ligninger, har vi variabler som D og B. For at minimere antallet af variabler, bruger vi det konstituerende ligningen lignende, D = εE og B = μH. hvorfor don? t vi direkte skriver E og H der i Maxwells ligninger i stedet for særskilt at angive dem i de konstituerende ligninger ...? venlig at svare mig ..

I lineære materialer, er polarisering tæthed (i coulomb per kvadratmeter) og magnetiseringen tæthed (i ampere pr meter) givet ved: og og marker er relateret til og med: hvor som χe er den elektriske modtagelighed af materialet, χm er den magnetiske modtagelighed af materialet, er den elektriske Permittivitet af materialet, og μ er den magnetiske permeabilitet af materialet (dette kan faktisk udvides til at håndtere ikke-lineære materialer samt ved at gøre ε og μ afhænger af feltstyrken [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 2 minutter: [/color] [/size] http://en.wikipedia.org/wiki/Maxwell% 27s_equations også tjekke det

men jeg tror u har ikke skrevet de ligninger, der i svaret ... kunne u pls give dem ...?

[Quote = Sundaram] I RHS af Maxwells ligninger, vi har variabler som D og B. For at minimere antallet af variabler, bruger vi det konstituerende ligningen lignende, D = εE og B = μH. hvorfor don? t vi direkte skriver E og H der i Maxwells ligninger i stedet for særskilt at angive dem i de konstituerende ligninger ...? venligt svar mig .. [/quote] Nå den oprindelige årsag er, at vi dont kende hvad er det medium, vi opererer i! For eksempel, lad os tage en af de Maxwell ligningen: Del X (H) = (dow (D) / Dow (t)) + J, hvor J repræsentere strømninger såsom kilde strøm, afdrift curret osv. som tilsættes for konsistens! Nu, hvis u ønsker at erstatte U εE, da Dow (D) / Dow (t) = ε * (ned (E) / ned (t)) + E * Dow (ε) / Dow (t). Vi skriver sådan, fordi, vi kan ikke påtage sig ε forbliver konstant med tiden .. Det vil sige, kan den bølge i ét medie ad gangen komme ind i et andet medie på et andet tidspunkt .. Så vi skal ikke skrive direkte kan lide det! Håber svaret wil være tilfredsstillende for dig .. Hvis ikke, så spørg mig mere ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back