Spørgsmål om strømforsyningen og til stel for et data conveter

L

luckyvictor

Guest
Jeg bruger disse data converter ADS1298, [URL = "http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/ads1298.pdf"] ADS1298 [/url], og jeg har et spørgsmål om strømforsyningen. Jeg vil have en samlet levering (batteri) til både analog og digital strømforsyning, men de kræver forskellige spænding, så jeg skal bruge et spændings regulator at konvertere forsyning med en analog og en digital. så hvad spændingstypen regulator (skift eller lineær) skal jeg bruge? og skal jeg stramme DGND og AGND sammen behage?

Lineær Regulator er nok for dig ... & Ja., Tou kan stramme AGND og DGND. Læg en capactor tværs Alalog mellem GND.

I mit design har jeg lagt kondensatorer mellem AVV og AGND, og også kondensatorer mellem DVV og DGND. I dette tilfælde vil jeg bare lige stram AGND og DGND sammen uden noget til parret dem, right?

Ja. Og sørg for, at der kun er ét sted, hvor AGND & DGND er tilsluttet - ofte dette sted er under ADC chip. Keith.

da jeg vil have to spænding regulator, en til analog og et marked for digitale udbud, og de er forventer at dele den samme jord. Betyder det, at jeg ikke behøver at have denne ekstra forbindelse til fælles den AGND og DGND? da det er kinda fællesskab af de to spændingsregulatorer

Du normalt ville forsøge at sikre, at der kun er ét punkt af forbindelsen. Ofte det bedste sted, for dette er på ADC. Men, leverancer, hvis de er indtrådt på magt, så vil du sandsynligvis ikke ønsker at slutte sig til dem på ADC. Det er her en lidt eksperimenteren er nogle gange nødvendigt. For eksempel kan du blive medlem af strømforsyningen GNDs med en spole eller ferrit perle på strømforsyninger og med en solid forbindelse ved ADC. Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back