Spørgsmål vedrørende Vout af en afgift pumpe

N

news

Guest
Poniżej można zobaczyć ciekawy wykres, przedstawiający udział poszczególnych rodzajów aplikacji / materiałów odnośnie ich popularności z całej puli oprogramowania dostępnego na App Store. Na pierwszym oraz drugim miejscu mamy książki (z czego wynika, że ludzie naprawdę czytają książki na ekranach … <a href="http://www.frazpc.pl/aktualnosci/573961,W-App-Store-na-liczniku-stukno-300-000.-300-000-aplikacji-dostpnych-dla-iOS.html">Continue reading <span class="meta-nav">→</span></a>

Read more...

Hej eksperter, jeg har et spørgsmål om afgift pumpe. Vout beregning pumpe = (n +1) Vdd hvor n er # faser Q1. I praksis aldrig Vout rækkevidde (n +1) Vdd. Hvad er årsagerne? Q2. Når # faser stiger, betyder Vout ikke stige proportionalt. Hvorfor?? Din kommentar er yderst værdsat. Thanks. Will

Kunne du viser en skematisk. Er det den ene med dioder og kasketter? Hvis det er tilfældet, den spænding, der er gemt i alle faser mister spændingsfaldet over dioden fra den foregående etape .. så du får (n +1) VDD - NVD hvor VD er den diode på spændingsfald.

Hej jonashat, Tak for din kommentar. ^. ^ Undskyld for at være uklar. Det er den ene med MOS Switch & kondensator. (1) Jeg ønsker at kende årsagerne, der fører til Vout! = (N +1) Vdd i praksis, hvor n er # faser. (2) Desuden giver Vout ikke stiger proportionalt ved øgning af # faser. Hvad er årsagerne? Thanks. Will

på grund af den threshould spænding på kontakten, VDD Vout! = (n +1). Da den femte stiger med scenen stigende, ikke Vout ikke stige proportionalt

Her er kredsløbet ~ pfd001: Jeg tror, du fik et af de punkter ~ Afbryderne er MOS transistorer med bulk forbundet til gnd. Thanks.

Jeg antager, at alle transistorer er NMOS transistorer (siden du sagde bulk er forbundet til jord). De transistorer, der er forbundet med en høj spænding (det er omkring 2 / 3 af dine kontakter) bør PMOS, med løs vægt til VDD. En NMOS har en grænse på at foretage en høj spænding.

tabet skyldes: 1) tærskel spænding på kontakten 2) opladning og udledning af nogen parasitisk kapacitans 3) belastning (ohmsk)

Et par årsag til spænding tab 1. Kontakten modstand forårsaget spænding tab. 2. Parasitter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back