Spikes

M

master_picengineer

Guest
Hej alle,
Please der kan svare på disse 2 spørgsmål:

1 - For en 65 nm tech (Strømforsyning af 1 V) jeg fik toppe af 0.2V.Generelt for en given strømforsyning fra, hvor mange procent vi mener pigge farligt for vores kredsløb?
2 - For en port, kan Spikes i produktionen reduceres ved at øge Fall / indsvingningstiden af input-signaler.Jeg bryder mig ikke denne løsning coz det kræver faldende hyppighed.Er der nogen kender en anden løsning?

På forhånd tak for din tid.
Hilsen,

forskellige kredsløb har forskellige spike kontrol krav til digitale kredsløb er det primært relateret til støj margen og strømforbrug ....

jeg dont forstår, hvad u mener, når u vedrører falde / stige gang med frekvens du uddybe din mening ...

Hej A. Anand Srinivasan,
Lad os betragte en nand gate, og du ønsker at bestemme den maksimale hyppighed af det input, der understøtter denne port.Lad os antage, at denne frekvens er F. Med sådan en freq udgangssignalet giver gode resultater, men det har pigge.Vi ved, at inverteren indsættelse løser problemet dog i indfører yderligere forsinkelse.En anden løsning, som jeg har fundet er at øge stigningen falder tidspunktet for de input, som fører til den indskrænkning af pulsbredde allerede er angivet.Dette betyder, at vi skal aftage i hyppighed.
Nu, hvor alle er klar, kan man svare på mine 2 spørgsmål?

Thanks in adavance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back