stærk markedsposition fælles ulogisk problem

M

mostafa0020

Guest
Hi all,
Et fælles problem gentages med mig, og med nogle andre ingeniører, vedrørende stærk markedsposition, er, at det holder op med at svare på alle for et stykke tid, og når u åbne den, og tryk på nogen ting indeni, det begynder at gøre.
Jeg har ingen explaination for andre end ophobet statisk beregning på et eller flere ben af PWM generator eller så videre, men hvordan man løser ???!!! først, hvad der er årsag til problemet !!!?? ?

Tror du, det
er på grund af løsne forbindelsen,
f.eks dårlig lodning?

Jeg tror, lodning flux kan have ansvaret for en sådan sag, men jeg synes, det er ikke, at den direkte årsag, problemet fortsætter

På PWM du bruger, er der en aktivere PIN, der nu er åbne, ikke er tilsluttet noget?Det kan forårsage problemer som dette.
Også,
så tjek for en kold loddemetal på PCB.

En IC der er fælles er UC3842.Den startsekvensen for denne (og for nogle andre kredsløb med strøm fra stikkontakten), er lavet med en effekt modstand, omkring 68kohm/2-3W som indsætter nogle miliamps i kredsløbet, fra DC højspændingsledninger.Der er også en lille kondensator efter modstand (ca. 47uF/25V).Hvis kondensator er tørret, der kan ske meget ofte i varme steder som strømforsyninger (og især med dette ene, fordi det er placeret i nærheden af magten modstand), den startsekvensen ikke finder sted, men det kan være udløst af en ESD begivenhed .

/ pisoiu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back