[STA] PVT vs OCV - er den samme med hensyn til STA?

D

dmitryl

Guest
Hej Alle, skal du gøre for PVT og OCV, de betyder de samme ting for STA? OCV - OnChip variationer. PVT - Proces-Voltage-temperaturvariationer. Hvad gør repræsenterer disse phenomenas i STA? Er de repræsenteret lige fra de min / max biblioteker og min / max timing ekstraktioner i layout? Tak!

Kunne du uddybe det? Hvad betyder det "On chip variation bruges til at tegne PVT variation"?

Nej det er ikke samme. PVT: Afhængig Process Spænding Temperatur forsinkelse af celle vil ændre sig. OCV: On Chip Variationer samme celle i hele samme PVT giver forskellige forsinkelser.

PVT Process spænding temperatur Hvis proces øger derefter celle forsinkelse stigninger Hvis spændingen stiger derefter celle forsinkelse falder, hvis temperaturen stiger derefter celle forsinkelse øges som følge af variationer i PVT nogle timing reduktionsfaktoren er fastsat på chip variation af sælgeren for at få pessimistiske timing resultater for setup frokost ur er lavet til at komme tidligt og fange ur er lavet til at komme for sent til Hold frokost ur er lavet til at komme sent og fange ur er lavet til at komme tidligt

For setup frokost ur er lavet til at komme tidligt og fange ur er lavet til at komme sent
Skulle det ikke være vice vers - frokost ur er lavet til at komme sent og fange ur er lavet til at komme tidligt?

Ja, Du har ret ...., bør det være vice vers ved en fejltagelse jeg skrev det sådan, at ...,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back