standard modem som SIA alarmmodtager

W

wex-x

Guest
Hej cleverhaeds. Jeg er i øjeblikket forsøger at modtage data fra et hus alarm. Jeg hav held setup et miljø, hvor min alarmopkald min zyxel 2864 modem, og modem besvarer opkaldet. Jeg indstille modemmet til klokke 103, som den burde være. Whe alarmen kalder modem, modemet holder sender 2225hz svaret signal. dette synes at være, fordi alarmen ikke sender en 1270hz stammer signal til modemet. Er det den måde, det burde være eller er alarmen måske defekt? hvis jeg pickup telefonen og bruge min pcspeaker til at sende en 1270hz tone modem ind tilsluttet stat og datareception starter som det skal. Hvis alarmen ikke er meningen, at sende 1270hz signal, behøver du vide, om der er en måde at fortælle modemet at det skal træde tilsluttet stat uden at modtage 1270hz signal??

Er U arbejder stadig på det? Lad mig vide, og vil forsøge at hjælpe

Hej cleverhaeds. Jeg er i øjeblikket forsøger at modtage data fra et hus alarm. Jeg hav held setup et miljø, hvor min alarmopkald min zyxel 2864 modem, og modem besvarer opkaldet. Jeg indstille modemmet til klokke 103, som den burde være. Whe alarmen kalder modem, modemet holder sender 2225hz svaret signal. dette synes at være, fordi alarmen ikke sender en 1270hz stammer signal til modemet. Er det den måde, det burde være eller er alarmen måske defekt? hvis jeg pickup telefonen og bruge min pcspeaker til at sende en 1270hz tone modem ind tilsluttet stat og datareception starter som det skal. Hvis alarmen ikke er meningen, at sende 1270hz signal, behøver du vide, om der er en måde at fortælle modemet at det skal træde tilsluttet stat uden at modtage 1270hz signal ???
Jeg prøver også at modtage SIA beskeder hjælp af en almindelig modem. Modemet er tilsluttet et PBX og AlarmCentral kalder mit modem. Jeg bruger serielle kommandoer til at besvare opkaldet, og jeg vil gerne modtage SIA-beskeder og sende tilbage ACK. Virker ikke dog. Kan nogen pege mig i den rigtige retning om, hvordan man setup modemet for at kunne etablere en kommunikationsforbindelse. På forhånd tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back