Start af Bandgap

E

Elhafed

Guest
Hej,

Jeg leder efter nogle startprocessen arkitektur for min Bandgap, kan du give mig nogle reference.
Tak

Prøv at bruge en schimitt udløse til genarate en impuls bruge det pulase at urn om MOS tilsluttet der nogensinde node u ønsker at injicere nuværende ind ...

Du kan ændre "den" tid af pulsoximetre ifølge ur værste fald ...
Når pulsen går off startprocessen MOS er slukket.

Denne grundlæggende idé ...Ihave gennemført i min BGR ....Det fungerer fint!

Hej,

Mange tak for dit svar, men jeg kan ikke anvendes en Schmitt udløse fordi min strøm kan varieres fra 5V till 40V.

Hilsen

Du skal blot bias for kernen i bandgap derefter ved hjælp af enten Vbg sammenligne med en VT eller den nuværende, som skaber af delta Vbe / R sammenligne med andre løbende til slut starte.Således enten Vbg> VT eller delta Vbe> Jeg så du kan frigøre starte kredsløb.
Bedste

Det kan være mere sikker og nemmere at bruge en follower at trække i BG for at sikre, at det ikke vil bo på uønsket stabile punkt (VBG = 0V).Ved at sammenligne VBG med en tærskel kan nogle gange have et problem, når
f.eks tærsklen spænding varierer og er større i visse betingelser.Startlyden kredsløb vil trække op BG spænding hele tiden.

Selv det kan arbejde ordentligt, vil der være et spring / overskridelse på VBG under start.

du kan søge og få mange ressourcer om bandgap referencer her.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back