Statisk overførsel skifte

E

Elson

Guest
Hej alle, jeg ønsker at bygge et lavt strømforbrug Statisk overførsel skifte bruger Pic mikrocontroller, men jeg har ingen IDEIA, kan nogen hjælpe mig?Elson

Hvad er din 'statisk overførsel skifte' formodes at gøre?
eller
Hvad er 'statisk Transfer Switch' for?

Skål,

Hi Namqn,

Formålet med en statisk switch i en uafbrudt strømforsyning er at levere strøm til belastningen under alle forhold.Under normal drift frekvensomformeren er tilsluttet til den belastning gennem den statiske switch.Men under unormal tilstand statiske switch vil overføre belastning fra frekvensomformeren (eller foretrukne kilde).

Jeg tænker på noget som dette vedhæftet fil ..
Senest redigeret af Elson den 15 marts, 2007 0:54, rettet 1 gang i alt

At kunne udføre jobbet.

Du kan implementere porten driveren ved hjælp af foto-triac.PIC kan håndtere den nuværende og spænding forstand signaler (isolerede, selvfølgelig) og synkroniserings signal også.PIC-udgange direkte kan drive den foto-dioder i den foto-Triac.Power Triac kan bruges til at skifte.

Også nogle solid state relæer er til rådighed.Disse er kombinationer af triac og foto-triac, og du kan køre dem fra en 5 VDC strømforsyning.For eksempel er input impedans 300 ohm til 5 VDC version, og udgangsstrøm er 3A ved 240 VAC udgang (med 45A inrush nuværende kapacitet til 1 cyklus, 60 Hz).

Skål,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back