stemmegenkendelse projekt med LPC som feature extraction

D

ddaren

Guest
HI. Jeg arbejder nu på en stemmegenkendelse projekt med LPC som feature ekstraktion og HMM som mønstertilpasning. Dette projekt er baseret på tekst afhængig stemme verifikation. Jeg har allerede gjort med LPC, men jeg har problemer med skjulte marcov Models (HMM) metode. Alle kan give mig de skjulte marcov modeller MATLAB kildekoden til stemmegenkendelse vil være en stor hjælp. På forhånd tak. e-mail: ddaren12345@yahoo.com

hiiiii Jeg er nu gør talegenkendelse Matlab kode. men mens jeg prøver at træne talesignalet med LPC model der opstår, kommer fejl under debuging programmet. som sådan fejl fft cant definere som char i linje 36 aand fejl i lpc.m på linje 58 WHT er løsningen for at "\??? Function" FFT "er ikke defineret for værdier af klasse 'tegn'. Fejl i == > FFT på 36 [varargout {1: nargout}] = indbyggede ('FFT', varargin {:}); Fejl i ==> lpc ved 58 X = FFT (x, 2 ^ nextpow2 (2 * størrelse (x, 1 ) -1));

Jeg ønsker, at projektet om Matlab baseret talegenkendelse ved hjælp af skjulte Markov model.its urgent.please hjælpe mig ...

Hej Ravali, kan du gennemse de nedenstående links for talegenkendelse ved hjælp af skjult Markov model. http://www.freewebs.com/lvtaoran/ Jeg havde prøvet, men jeg står over for nogle problem på tat, hvis du ved hvordan man bruger det pls lad mig det vide. tak hensyn sclim9

u prøv at søge igen. Det var fungerer korrekt hilsen, sclim9

Jeg ønsker, at projektet om Matlab baseret talegenkendelse ved hjælp af skjulte Markov model.its urgent.please hjælpe mig ...
hej .. mit projct navn z "voice klassificeringen" Faktisk har jeg HAV 2, der matcher menneskelige stemme med optagelser af menneske-lyd, der er butik i databasen. Jeg vil have koden for det i Matlab .. plzzzzzzzzz hjælpe mig: (hilsen, AXA

hej .. mit projct navn z "voice klassificeringen" Faktisk har jeg HAV 2, der matcher menneskelige stemme med optagelser af menneske-lyd, der opbevares i databasen. Jeg vil have koden for det i Matlab .. plzzzzzzzzz hjælpe mig: (hilsen AXA
hej AXA jeg laver en slags lignende projekt, som af jeres fortælle mig har du fået nogen hjælp hilsen, Sana.?

prøv søgning fra google, jeg tror, ​​du kan få et godt svar:
2.gif

hej jeg laver talegenkendelse i Matlab, men det virker ikke rigtigt .. Er der nogen der har kildekoden i Matlab plz ... det haster ...:? græde:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back