STK200 Modifikation

C

cvarone

Guest
Hej
Er der nogen organ ved, hvordan du opgraderer Atmel STK200 Starter Kit til at støtte ATmega * enheder?

Tak.

Der er faktisk ingen grund til at opgradere stk200 for at arbejde med mega-enheder, så længe de er pin forenelig med anordninger på stk200.

Med hensyn til software synspunkt, skal du begynde at bruge ponyprog software med henblik på at programmere disse anordninger.

Admiral er ret
Det er kun for software upgrade at Kanda sælger for 7 $.Du kan være nødt til at bruge en anden programmør som PonyProg hvis du har lyst til og ikke ønsker at betale.
Men vær forsigtig med Windows2000 fordi der er et lille problem med serielle port på grund af forskellen OS arkitektur design for mange software, der er skødesløse i design.(Jeg tror PonyProg løser dette problem)

Hi admiral og øjne
Tak for din rådgivning.Nu kan jeg forstå, om opgraderingen og I `ve blevet tænker Pony Porg til dette formål.
Hilsen

Hi admiral og øjne
Tak for din rådgivning.Nu kan jeg forstå, om opgraderingen og I `ve blevet tænker Pony Prog til dette formål.
Hilsen

Hi admiral og øjne
Tak for din rådgivning.Nu kan jeg forstå, om opgraderingen og I `ve blevet tænker Pony Prog til dette formål.
Hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back