A
allanvv
Guest
Jeg lavede et bord med en STM32F103C8T6. Jeg kan med held bruge UART til at programmere og kontrollere om bord flash-hukommelse med den indbyggede bootloader. Men så når jeg nulstiller og jeg starte op i flash, intet fungerer. Min kode bare tændes / off en GPIO at jeg er overvågning med en rækkevidde. Jeg har bekræftet, at den eksterne klokke fungerer korrekt (8MHz). Det ser ud til som standard at den bruger den interne oscillator, så jeg forsøgte at sætte den til at bruge den eksterne oscillator med afkommentering "# define SYSCLK_FREQ_HSE HSE_Value" men stadig intet sker på reset. Her er min kode:
Edit: Dette er med en arm gcc 4.5.2. Jeg har brugt denne toolchain succes på en STR7 bord i fortiden. Jeg har også prøvet med CodeSourcery's toolchain men stadig ingen resultater.
Code:
int main (void) {SystemInit (); GPIO_InitTypeDef GPIO_InitStructure; GPIO_InitStructure.GPIO_Pin = GPIO_Pin_15; GPIO_InitStructure.GPIO_Speed = GPIO_Speed_50MHz; GPIO_InitStructure.GPIO_Mode = GPIO_Mode_Out_PP; GPIO_Init (GPIOA, & GPIO_InitStructure) GPIO_WriteBit (GPIOA, GPIO_Pin_15 , 1), mens (1) {GPIO_WriteBit (GPIOA, GPIO_Pin_15, 1); GPIO_WriteBit (GPIOA, GPIO_Pin_15, 0);}}