strøm af designe LNA, hvis der ikke compenent i @ DS bibliotek!

Y

yelso

Guest
hej, alle sammen.

nu er jeg designe en LNA.

Jeg har databladet for transistoren og S parameter, men transistoren er ikke i compenent bibliotek @ DS.

mit spørgsmål er, hvordan man gør med @ DS i det første skridt, og strømmen af at designe.

at bruge S2P compenent og derefter importere den. S2P????
og hvordan man designer kampen nettet?? også med S2P compenent???
og hvordan man kan designe bias nettet, da har ingen af compenent?

tak u!

Pls.se på 1GHz LNA design i eksemplerne bibliotek.Dette giver trin for trin procedure for LNA design.Du kan vedhæfte (Rediger i compenent vinduet for 2 port blok) den sparameter tekstfil til. S2P blok og bruge det.Bias netværk design, der skal gøres ved at betragte den sparameter målingen sker på hvad bias betingelser (for exampleSparameter målt @ Vds = 3V og Id = 60mA).Hope this helps

tak u!

Jeg kender sparameter måles i betingelse for bias netværk, men hvordan man bruger i @ DS?fordi vi kun har 2-port blok.kan vi bruge de andre transistorer i stedet for det?

tak igen!

S-parameter er alle dine behov for at udforme en LNA.Dit job er at fastslå input og output matchende netværk baseret på krav såsom stabilitet, vinde og støj tal.

U bør ikke bruge en anden Transistor årsag derefter u har forskellige S parametre.Hvad u ønsker, er en lineær analyse af forstærkeren og finde den optimale Zin til minimum støj figur, S parametre er nok til det.Bare bruge den S2P 2 Klemrække på dataelementer i annoncer.Inde i det u kan bare pege på den fil, hvor u nyde din S parametre for en specifik bias tilstand og gøre resten af analysen.ADS bibliotek modeller er nøjagtig det samme bare, at din komponent model ligner en transistor og ikke en boks som den ene u vil bruge.

For bias u netop behovet for at sikre Ic og Vce, u dont brug for meget info for Tansistor for at datablad er nok.

tak u!

Jeg har brug for at læse flere bøger om LNA!

Kan nogen give mig nogle erfaringer papirer?

tak igen!

min msn: justbxz (at) hotmail.com

i Agilent Application Notes
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5952-1087.pdf

Design Eksempler er i P.34

Jeg bruger det til at uddanne af den nye medarbejder.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back