S
siongboon
Guest
Hej venner, jeg plejede at arbejde meget med 16F877a PIC microcontroller fra Microchip. Jeg lærte at skifte design til en microcontroller ved hjælp af et 3.3V strømforsyning. For dette, forstår jeg fra hjemmesiden, som 16LF877a microcontroller ville være i stand til at acceptere udbud fra 2V til 5.5V rækkevidde. I modsætning til 16F877a der kun kan tage i et minimum af 4V. Når jeg leverer 3.3V bruger LM2576-ADJ og køre med en 4MHz krystal, kan mikrokontroller 16LF877a ikke køre. Når jeg justerer strømforsyningen til ca 4V, det samme 16LF877a er i stand til at fungere ordentligt. Mistanke om, at det kan være en produktions-fejl, har jeg prøvet at bruge en anden 16LF877a fra et andet parti, er den samme adfærd observeres. Prøvede at søge på internettet, men ikke mange oplysninger om 16LF877a microcontroller har jeg løbet tør for ideen og håber nogen af jer kan give et indblik i, hvad der kunne være gået galt. Nogen prøvet at køre 16LF877a på en 3.3V strømforsyning med succes? Tak for jeres råd. www.siongboon.com