Strømforsyning til HP D5360, hvis det passer 5280?

W

wojtekh

Guest
Hej,
Mit første indlæg og spørgsmål: Er HP D5360 printer vil passe vekselstrømsadapteren fra HP C5280 (et symbol på 0.957-2.178)? Har nogen prøvet sådan en konvertering?
 
Strømforsyningssoklen på bagsiden af printeren er den næste runde og er indskrevet 32V? Eller er det 3-hullede hul, og indskriften 32V og 16 V?
 
Hvad er den nuværende (eller strøm), er anført (i volt og Ampere) ved siden af stikkontakten? Hvis dette slot er en tredobbelt, så hvad er farven: grå eller måske lilla?
 
Desværre ved jeg ikke noget om reder fra D5360, fordi jeg ikke har det fysisk.
Jeg har til dette padniętą C5280 0.957-2.178 Power Supply (32 V - 940 m og 16 V - 625mA, stik triple grå). Jeg ønsker at købe D5360 uden strøm, og her mit problem er, at strømforsyningen fra C5280 arbejde ordentligt med D5360? Måske nogen har serwisówkę eller har printeren og ser på specifikationerne for adapteren, hvis spændingen vil matche det bør arbejde, måske?
 
Jeg søgte den massepartier af D5360 printer, og jeg ved, at D5360 printer virker perfekt, der ejes af dig, strømforsyningen. Spænding er nødvendig 32V/940 16V/625 mA og mA.
 
Jeg bekræfter, at magt og 16V/625mA 32V/940mA match. I dag havde jeg en chance for at se HP D5360 printer i et supermarked - det er en tredobling af stikkontakten i grå, og når det er skrevet, "32V-550mA, 16V-400mA, 32/16V strømforsyning, så alle de ældre modeller af HP vil passe (de adskiller sig kun mere forstærkere, de tidligere modeller var tilsyneladende mere "power-sulten"). Imidlertid ikke længere kræver en adapter D5460: Triple reden i lilla og en spænding på 32V-1300mA.
 
Tak for info, jeg har bestilt denne printer (ingen effekt) - så snart jeg får det fra en podepnę C5280 og bekræfter, at det virker:)
 
Nå, væk! Jeg bekræfter, at strømforsyningen fra C5280 D5360 passer og fungerer fantastisk:)
Interessant, en konsulent med HP du bliver bedt om at sende mig til butikken sælger magt, tilsyneladende for at kontrollere specifikationerne i dokumentationen overstiger kapaciteten af "eksperter" fra HP.
Tak til alle for jeres hjælp og opmærksomhed, jeg er glad for at jeg kunne regne med dit råd, tak sparet et par pounds. Med venlig hilsen:)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top