Strømforsyning til WAVECOM Q2403 modul

C

ChineseDragon

Guest
I'm desgining en hånd-hold, der med Q2403 module.It er drevet af 1 Li-Ion batteri, hvordan man kan udforme skifte strømforsyningen til Q2403 modulet?

Den Q2403 modul kræver øjeblikkelig 2A peak nuværende udbud hvert 4. sekund.Jeg designede en switch magten mellem batteriet og modulet, men det er vanskeligt at sikre, at denne betingelse, kan nogen hjælpe mig? (Den største chip af strømmen er MAX669)

Jeg kort kigget på de specs og det ser ud modulet gør det muligt direkte conection til en Li batteri.Så det gør mig spørgsmålstegn ved nødvendigheden af tilsynsmyndigheden selv.

Anyway, ved du, hvor længe den nuværende puls varer?
Hvis det er kort, kan du bare bruge kondensatorer.

HI kollega,

Dens let at have SMPS strømforsyning, skal bare bruge MIC2941ABT det har Lav Drop Bul Boost Voltage regulator.Jeg bruger dette fra sidste 2 år for alle mine WAVECOM produkter.

Hvis u vil jeg vil e-u den skematiske

hvis det er muligt, pls email mig skematisk!tak!
suncq (at) 126.comMitesh skrev:

HI kollega,Dens let at have SMPS strømforsyning, skal bare bruge MIC2941ABT det har Lav Drop Bul Boost Voltage regulator.
Jeg bruger dette fra sidste 2 år for alle mine WAVECOM produkter.Hvis u vil jeg vil e-u den skematiske

Jeg vil uplaod den skematiske for WAVECOM strømforsyning, selv u kan bruge LM2576, dens meget billige og u CNA få den hvor som helst.

Hej,
U kan bruge MAX1776 fra leveregel 0,75 $. Men jeg dont opfatte hvad problemet ansigt Vid 2A peak current.Are u arbejder på GPRS-tilstand.

Hilsen
tramp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back