streaming video i vb

M

mexx

Guest
Kan nogen give mig en idé om, hvordan du gør streaming video i VB6? Jeg glæder mig til at skrive en server modul, som streams video til en klient. Klienten kan enten være VB eller en JAVA applet i IE. Jeg forsøger også at udvikle ActiveX-objekt, der er indlejret i IE browser. Jeg har også en web-kamera fastgjort på pc'en. Via dette ActiveX-objekt, vil jeg vise streaming video (i realtime) taget til fange af web-kamera. Har nogen gjort det tidligere? Det lyder ikke meget svært at gøre. Jeg er ikke sikker på, hvad Windows klasser / funktioner til at bruge. Jeg ønsker at holde med VB. TAK PÅ FORHÅND

Jeg ved ikke om video-streaming, men du kan nemt sende en strøm af data fra server til klient i VB6. Brug den indbyggede kontrol Winsock32.DLL som giver en fuld TCP / IP socket-forbindelse interface. På serveren ende, konfigurere en server på det ønskede port, skal du starte et data sende rutine og begynde at lytte. Fra klienten ende, åbner en forbindelse på serveren og begynde at få data.

her er hvordan man læser billede fra webcan til VB ..

Hej .. Mange tak ... men har du nogen oplysninger om, hvordan du sender denne video trådløst? 3:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back