STUETEMPERATUR CONTROLLER

M

mrbautista

Guest
God dag, dette er gratis for nogen ... til personligt brug ... Jeg har lavet et projekt til at styre rumtemperaturen for vores radiosystem Kontrolleret værelset, kan du indstille udløse alarmen, hvis den aktuelle temperatur er større end den forudindstillede temperatur. Dette bruger DS1620, PIC16F84A og CD4094 at udvide I / O i PIC. Dette er testet og arbejde finde. Vedlagt. Rar har PIC Basic-kode, Hex, jpg skematisk og Proteus Simulation.

Hej, Hvad er den vesion af OrCAD, for at åbne den skematiske

Hej Du er nødt til at åbne det i Proteus lavet af labcenter.co.uk. DL deres demo det er et fantastisk program. Cl

[Quote = hassan1980] Vil du konvertere skematisk til PDF-eller JPG-format. [/Quote] Der er en JPG (TEMP DISPLY.JPG) formatet af den skematiske i RAR-fil.

Hi Guys, Kan nogen har en kode (PIC Basic Proton-kode) til at gennemføre ved hjælp af PID? PID (Proportional Integral Afledte) er et godt styresystem teknikker, men jeg er dummy om det, jeg allerede læst den algoritme, men det er svært at være en første timer, jeg lavede søgningen denne hjemmeside, men jeg kan ikke gennemføre. Projektet bruger temperaturføler DS1602, (enhver PIC processorer kan anvendes). Hjælp?? Mere kraft,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back