Subwoofer Klinge:) Du har brug for store ændringer ...

B

blade13

Guest
Hej, jeg gjorde for et år siden for subwoofere MRS.Det ser ud til STX, den version, der er af en sådan membran materiale interlaced gul:) er 180Watt og 90W RMS og helt store magnet, 8ohm, effektivitet 92dB, Freq 20-1500Hz, 25cm i diameter!Desværre, jeg ikke kender, eller hvor jeg kan finde hans nei, der er nødvendige for at designe stil: (Jeg gjorde det en chance, men jeg ved af det er noget for ingenting, men en eller anden måde spillet ofte buczy: :) (

Jeg ville billede:glosnik.jpgBeskrivelse:0,00

Det ser pænt ud, men nogle hjørner, som ikke passer ind i finér.Og hvis du ikke kender parametrene for taleren er bedre at gøre denne type af kabinettet, som er ligesom mindre udsat for fejl konstruktorów.Pozdrawiam

Subwoofer er cool:) nice til stede.Hvordan har jeg gætte på, at er drevet stjernetegn, som er på hylden næste?Det kan være årsag til summende bas ...for mig er det lige så meget som podkręci er en større volumen er ikke længere bare en bas drone.Du hjalp mig udveksling af elektrolyt 2 x 4.700 uF;) Åh, Har du et filter Cyz et vers, som skærer wszytsko tilstrækkelig båndbredde?Fordi jeg læser gerne skulle være.Alt i alt, det er OK.Med venlig hilsen, kwierzykLagt efter 55 [sekunder]:Samt beklædning kan også have en indvirkning på den brummer ...

Hej.

Hum taler netop i dette tilfælde forstås en rejse af nogle frekvenser på grund af dårligt design af boliger og yderligere dårligt valgt længde refleksskołuj en generator og en melodi, bas refleks rørlængde på øret, senere med nogle musik, og så gentag, indtil det forsvinder, og effekten er ikke forringet behandling af resten af bandet.
Lukket er en dårlig idé at subwofera (efter min ydmyge mening) ved ikke przecierz vasu taler, og jo mere sandsynligt er det, at denne højttaler foretrækker at sidde i en kasse med et hul.
gør ikke det store kabinet til en højttaler knyttet stærke dråber.

Wpradzie så på, at jeg ikke kender.Men efter mange stillinger og emner, der przycztalem vide lidt deri.Årsag hum kan være for lidt stramt boliger eller længde reflexu Bass.Når jeg er forkert, jeg undskylder.Men det er værd sprubowac.Når min kollega, der stræber miles, kurven for den lavere udgangspunkt Suba-tid bas sat i gang i august og udezala i jorden.

Du kan beskrive præcist hum (Er det forekomme ved høje impulser (rytmen i bas: D), eller blot tid til anden)?

var så med subwoofer podgłosnilem forfærdelig buczał, idt ud rytme bas, som om han havde kvalt hum, hvilket var betydeligt længere end den samme virkning!Men nu bedre wygluszylem Suba gabka med pigge på siderne og bagtil (wygluszony var allerede en smule, men nu giver jeg det mere), og er en git!Tja, meget bedre!Måske bare lyd for meget til udtryk i august!:) Thanks you!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back