Suggestion for endel år lange projekt i kontrolsystemer

A

aizaz.hussain

Guest
hej alle
Jeg vil i fianl år og im gør elektronik, så jeg har brug sidste år projektet i kontrolsystemer. så ethvert organ, der har, og ideen forklare det her, jeg vil være taknemmelige for alle

Tro mig, hvis et emne er af interesse for dig, at du vil blive mere confirtable arbejder med.Så du er nødt til at finde sådanne emne.Google og elektroniske projekt steder er et godt udgangspunkt at starte.Der er universiteter, som udstationerer deres projekt titler, der er også god.
Jeg vil give dig nogle emner, men du er nødt til at træffe det valg at starte din rejse.
1 - linje efter robot eller en robot projekt
2 - deffect finde maskinen
3 - smart boremaskine
4 - automatiseret maleri maskine
5 - maskinen, der indeholder elementer, når du vælger et emne i maskinen sætter valgte i åbningen
6 - Hæveautomat
7 - automatiseret skak
8 - smart støv renere
.
.
.
Der er masser

Sir Thanx a lot Jeg kan godt lide tanken om at finde defekt maskine .. vil u behage sende mig en vis forbindelse mellem universiteter, der viser deres projekter på linket, vil jeg meget gerne takke alle for at u .... også selv om u nyde andre kilder plz sende den til mig

defekt konstatering kan være noget, du vil
du er designeren.
Det kan være:
farve, materiale, huller, længde, dybde ....

efter at have besluttet at finde passende sensor

så kan du bruge transportbånd til at gøre indsigelse gå på ID hoppede smide væk og så videre
du kan være kreativ så meget som du ønsker.

Min rådgiver er sat en lavere acceptabelt niveau, da du har en frist til at mødes, hvis færdig før derefter føje til det.

af den måde, hvis nogen hjælper dig bare skubbe hjulpet knappen eller pm den tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back