Suggestions behov for indlejrede job

• Thread starter kalpana.aravind
  • Start date
K

kalpana.aravind

Guest
Hej,

Jeg har nogle måneder erhvervserfaring i indlejrede selskab.
Men mener, at der er meget at vide på embedded.I vil gøre min karriere i indlejrede field.I vide Embedded C / Forsamling sprog ikke i deep.I har gjort 2 projekter i embedded.I har brugt ke * il IDE til at udvikle programmer .

Hvis nogen arbejder i indlejrede branche,
kan du guide mig, hvad er den software / hardware færdigheder, der kræves for at få job i indlejrede.
Fordi der i indlejrede selskaber oftest de beder for 2-3 års erhvervserfaring inden for samme område.Så som en nybegynder Hvordan sholud jeg udvikle min karriere i indlejrede.

Jeg har gjort kursus i indlejrede design & applikationer, hvor jeg lærte om Abou C/8051microcontroller, har nogle enkle montering, c programmering.

Alle forslag er velkomne.

Hilsen,

Hej
Alt du skal gøre er at praksis små programmer på samleprocesser at CUD programmeres via c ved hjælp af et kryds compiler.
Keil er da / w, der vil give u indsigt.Den induatry kræver en professionel fra ARM backgroung.En person, der har godt kendskab til ARM 7 / 9 profesional.Den person Sudd hve nogle --- viden om Rtos.Som ura nybegynder så u behøver ikke bekymre dig.Pensel ur begreber om Rtos fundamentals som u plejer være geeting eksponering af Rtos gerne VX Works, St Lite, Neucleout Rt Linux medmindre u tage et job.Så på beggiver niveau u have at vide om begreberne Rtos.8051 / Arm arkitektur viden Nu en dage nogle selskaber bruger Sortfinnet Processor.Enhver querry Send venligst en mail og bede

Vipul

Tja, jeg har det samme spørgsmål som ovenfor, jeg har brug for at vide, hvad skal jeg vide præcis, for at være en indlejret software engineering???

Jeg ved basics på microcontrollers og forsamlingsfriheden og C
(er der en forskel mellem indlejrede C og bare sædvanlige C???)

Jeg ved basics om RTOS, og jeg begynder nu et kursus på ARM processor
så jeg vil gætte på, at er nok til en friskere, er ikke denne ret???

Jeg har et interview hurtigt, og jeg har brug for at vide, hvad skal jeg tage et kig på, før jeg gør det

tak,
Salma

hi der er nogle ting, jeg kan fortælle u om indlejrede system er det ikke kun ved hjælp af mikroprocessor / registeransvarlige eller ved hjælp ide, men det overordnede integration af forskellige teknologier.
u sagde u kender nogle amout af ide & microcontroller
nu det næste skridt er at lære begreberne programmering i C / Java, der vil hjælpe u at forstå begreberne OS / RTOs nu dage anvendes.

en hands on erfaring med VHDL anvendelse af FPGA er også foretrukne

Job?

Embedded System:
"En computer, indbygget i et system til at fungere dog slutbrugeren er uvidende om, at systemet bliver computing kaldes embedded system".

Inden vi går til højt niveau (Applikationsniveau) programmerings sprog, blive god og stærk i en IDE lige fra design, implementering indtil debugging af kildekoden, at det enten kan være en simpel microcontroller gerne 8031/51 eller en kompleks SOC design gerne ARM926EJ -S mv.

At være i indlejrede kandidaten skal have en god analitical grsp af processor-arkitektur, og det hukommelse døde kan lide, og stak størrelse i qucik tid og bruge de respektive IDE for udviklingen.

Regds ..,
Abid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back