Suggestions på Advanced Horn Antenna?

P

ping-pong

Guest
Hej,

Jeg arbejder på design på horn antenne opererer i et frekvensområde mellem 8.0-8.5 GHz.Jeg har designet den ændrede udgave af pyramidekoncerner Horn antenne.I denne version har jeg fjernet de to sidevægge og toppe vægge af horn åbning flare fortsat er der, som det er.Med dette, har jeg opnået en gevinst på 15 dB og en beamwidth på 75 grader hvilket er langt højere traditionelle horn antenne beamwidth.Kan u venligst fortælle mig virkningerne kan finde sted samtidig med at fjerne de to sidevægge eller andre bivirkninger med dette ændrede version.Venter et tidligt svar

Der er en antenne som denne, som kun bruger to sider og er drevet af afbalanceret foder.

Flatulent,

Kan u give mig link eller anden form for pdf-format fil hvor dette antenne er drøftet som nævnt af u

Hej,
Mens fjerne de to sidevægge eller andre
side de beamwidth på den anden side er der meget
smal som gerne så uendelig længde og du kan du
bruge normal horn formel og resultaterne har
en lille telorance i et eksperimenterende antenne de
Resultaterne for gevinst er kun 0.7-0.9 dB langt fra idé
horn
Bedste.

hvis du har en CAD at tillade analisys af bølgepap vægge, kan du erstatte i simulator en corrugate væggen i stedet, at der fjernes en.
Spor nogle approssimations, en corrugate væg spille rollen som "ikke-metalliske" væg.

Rem.at der indtil nu er en nøjagtig simulator for extremally lave vinde piramidal horn ikke eksisterer.

ping-pong skrev:

Flatulent,Kan u give mig link eller anden form for pdf-format fil hvor dette antenne er drøftet som nævnt af u

hi kigge på dette link
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=68997&highlight =
kigge efter bølgede horn antenne projektet på det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back