Svar på fremtiden for verifikation ingeniør

W

WzWzWz

Guest
Ingen differenct. Jeg har den samme følelse som dig, da jeg begyndte min IC job som en verifikation ingeniør, men jeg respekterer dem, og ændre min tanke når jeg har været på et design ingeniør for der år. I fremtiden vil folk indse, at verificere og design arbejde er den samme vigtige til et projekt i Kina.

ya helt sikkert nu om dage, hvor kompliceret design øger gerne SOC system, så det vigtigste af verifikation og verifikation ingeniører også øge

I fremtiden er 30% af RND tid prissat i design cyklus, og 70% af tiden er omkostningseffektiv kontrol-cyklus.

Også opdage, at da designeren er normalt spiller rundt med et begrænset sæt af emner (HDL, syntese, timing, simualtion), og har til at få hver eneste lille detalje korrekt, bør chancer for at omprove domænenavn knowldege blive kæmpet for. For en verificering ingeniør, er et overblik nok, og så har mere tid og oppurtunites til at lære mere af domæner. -B

Hej, så vidt jeg har forstået går verificering ingeniør har en mere udfordrende job dengang, at en designer. Først bør du have mere forståelse af designet så design ingeniør, som du er den, der har til at finde fejl i kredsløbet. Dens en sjovt at finde de fejl, betyder hver dag, du har en chance for at bringe højtflyvende designeren til jorden. For det andet den fuldstændige chips drift på Sillicon afhænger af, hvor godt kontrollen ingeniør har gjort sit arbejde. Som nogle organ allerede har præciseret, at i brancher 30% af produktets livscyklus går ind i design og remaininig 70% til kontrol. Så kontrollen ingeniører arbejder er i dag meget udfordrende på grund af den stigende kompleksitet af de design. Thanks Shaikh Sarfraz

En eller anden måde er jeg ikke i stand til at sammenligne en bekræftelseskode Engg vs et Design Engineer. Jeg tror, designes har for at kontrollere hans design, og kan kun være en god designer, hvis han har et kendskab til verifikationsprocessen. Samtidig er en verifikation engg kan være en god verif engg, hvis han som den viden om designprocessen. Desuden, hvis du tænker på kode-review som en del af kontrollen, kontrollen engg behov for at identificere problemområder i design og derfor han har brug for at vide design flow / konstruerer osv. I dag, jeg har set, er folk bruger enorme tid om kontrol, især for store chips, for at opnå penge fordel og time to market fordel eller-kursus.

verifikation er i øjeblikket endnu mere vigtigt nu om dage

ifølge mig en designer bør aldrig kontrollere hans eller hendes design som ifølge designeren han må have gjort evrey mulige indsats for at gøre hans design funktionelle, så hvis en verifikation Engr er at kontrollere udpegelsen separat dernæst fejl i konstruktionen kan findes meget nemt. Jeg håber dette hjælper

Hej, Som nogle af jer tilføjede, at designeren selv kontrollerer design end hvad der er den rolle design ingeniør. Jeg er enig i, at designeren også kontrollere, at der design, men der er chance for at designeren kan gå glip af nogle af processen hjørner eller for at kontrollere nogle specifikationer på grund af tidnød eller nogle andre problemer. Så er det en opgave for verifikation ingeniør til at forudse alle de problemer, og at komme så tæt på sillicon som muligt. Thanks Shaikh Sarfraz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back