Sweep type i HFSS 9,0

H

Haydar

Guest
Jeg arbejder på microstrip antenne design i HFSS 9.0.Jeg lærte mere om det ved hjælp af træning (En ven giver mig) men jeg forstår ikke nogle funktioner "fysisk forstand i dette program.I feje type, mulige tre muligheder: Hurtig, diskret og interpollating.

Hvis nogen forklarer deres forskel, og hvordan man bruger dem effektivt for den type konstruktion, jeg takker ham.

Tak

Firma Avaya zaprasza na piknik biegowy "Biegaj z Avaya". Jest to impreza charytatywna, której głównym celem jest wparcie Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Avaya jest przekonana, że realizacja tego przedsięwzięcia poprawi komfort pobytu w Centrum Zdrowia Dziecka i wniesie trochę radości na dziecięce oddziały. I to właśnie jest główny cel Pikniku Biegowego Avaya - sprawić radość małym pacjentom i wywołać uśmiech na ich buziach.

Read more...

Haydar skrev:

Jeg arbejder på microstrip antenne design i HFSS 9.0.
Jeg lærte mere om det ved hjælp af træning (En ven giver mig) men jeg forstår ikke nogle funktioner "fysisk forstand i dette program.
I feje type, mulige tre muligheder: Hurtig, diskret og interpollating.Hvis nogen forklarer deres forskel, og hvordan man bruger dem effektivt for den type konstruktion, jeg takker ham.Tak

Som en retningslinje, hvis den ringede af frekvenser er 1 til 5 (for eksempel mellem 1 og 5 GHz - eller mellem 4 til 20 GHz) ved hjælp af Fast Sweep vil blive hurtigere.
Interpolering feje vil blive hurtigere til brede bånd (selvom det i nogle tilfælde med tre hurtige fejer dækker et andet frekvensområde kunne være hurtigere end interpolering).

Men - og det er vigtigt at forstå - alle metoder vil give dig nøjagtig det samme resultat.Den interpolering feje har også en konvergensfaktor, som du angiver.Efter simuleringen slutter, vil jeg anbefale at tjekke profilen af simuleringen og se, om meddelelsen "interpolering sweep konvergerede" vises.Hvis det ikke du får brug for at øge antallet af interpolering point og fortsætte simulationen.

itaifrenkel skrev:Men - og det er vigtigt at forstå - alle metoder vil give dig nøjagtig det samme resultat.
Den interpolering feje har også en konvergensfaktor, som du angiver.
Efter simuleringen slutter, vil jeg anbefale at tjekke profilen af simuleringen og se, om meddelelsen "interpolering sweep konvergerede" vises.
Hvis det ikke du får brug for at øge antallet af interpolering point og fortsætte simulationen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back