switching mode pw levering

K

Kon Zaw

Guest
nu er jeg lære om switching mode power supplys.Jeg har lært at skifte pw levering theoritically kan give reguleret 15v dc fra 15v dc kilde ved hjælp af PWM metode.
1.hvor lidt kan magten comsumption selv der er transformer og transistorer? (det er som en evig bevægelse mechine!)
2.hvordan kan de sætte transformeren opererer for DC?
3.hvordan kan PWM base nuværende overgang transistor hjælpe i belastning regulering?
Kan du give mig store billede eller detaljer.Jeg er forvirrende.
tak

Hej Kære Kon Zaw!

Jeg har dig en e-Bog, kan det hjælpe.

Tak!
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Mansour_M skrev:

Hej Kære Kon Zaw!Jeg har dig en e-Bog, kan det hjælpe.Tak!

Kære ven,
Hvad jeg har forstået, at problemet opstår, fordi ur strømforsyning er kort.Kontroller dine tilslutninger og prøv igen.Held og lykke

Med venlig hilsen
Muhammad Ali

Kære fazan83
Jeg spurgte min lærer om din pb.gør ur fuse slag bare tænde eller efter engang?hvis blow immdiately, kan pb udsendes afsnit kort, transformer kort eller swithcing transistorer kort.hvis u får undertiden til at teste, se sekundære AC volt output transformer.du kan være i stand til at isolere forkert afdeling.
behage lod mig selv om u få gode bøger om sw strømforsyning.
tak

Kon Zaw skrev:

Kære fazan83

Jeg spurgte min lærer om din pb.
gør ur fuse slag bare tænde eller efter engang?
hvis blow immdiately, kan pb udsendes afsnit kort, transformer kort eller swithcing transistorer kort.
hvis u får undertiden til at teste, se sekundære AC volt output transformer.
du kan være i stand til at isolere forkert afdeling.

behage lod mig selv om u få gode bøger om sw strømforsyning.

tak

Hej!

PWM er et stort arrangement med graduering ....Men der er ulempe ...
Den største vanskelighed i pwm er der ikke operationnal punkt: det er opstart.

Er din lunte slag under normal drift, eller ved start???
Hvis du har en 15V vigtigste magt jernbane, og en belastning på 2 ohm, ved start, kan PWM CONTROLLER ikke begrænse i siv nuværende, således at der vil blive 15V på 2 ohm, og din smelter vil blæse ...Du bør begrænse inrush nuværende ...

Hvilken form for magt bro bruger du???Sikringen kan blæse på grund af skyde igennem i kommandoen over Power transistor (Den højt og lavt transistoren kunne adfærd på samme tid ... Genvej magt jernbane til jorden ...) Du bør tilføje Doedtiden transistoren kommando .

I SMPS, er der altid en energi stockage enhed.det kunne være Capacitor i cuk, eller spole i Buck / boost / flyback ....Hvis det er en spole, se på mætning strøm ved tung belastning ....

Sidst, men ikke mindst, kunne der være udsving mellem lasten og pwm kontrollerende ordningen ....De bør overvåge produktionen af PWM, og forsøge at indføre forstyrrelse (i den belastning, den magt jernbane og i kommandoen ....)

Held og lykke!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back