Switching regulator til at droppe ned en 12 V batteri spænding til 9v og 5V

K

KatyG

Guest
Hej alle, jeg har en 12 V 7 A / Hr batteri og har brug for at falde ned spændingen til både 5V og 9V til magten to forskellige enheder. Det samlede nuværende jeg behøver, er omkring 0,4 A. Hvilken regulator ville du anbefale mig at bruge? Jeg tænkte om brug af kobling tilsynsmyndigheder, fordi de giver mindre effekttab end lineær, men jeg ved ikke, hvordan man vælger en til min specs. Alle oplysninger vil være nyttig. Tak.

En simpel fremad omformer - Buck konverter - bør arbejde godt for denne app, da du kan kombinere o / p spole vindinger på den samme kerne til at give bedre regulering på udgangene, når lastningen ændrer på enten udgang. Eller har to separate og ganske enkelt sorteper omformere f.eks NCP3064, http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/NCP3064-D.PDF Hilsen, Orson kurv.

Have et kig på LM2676 Series of skifte tilsynsmyndigheder. skal du være at finde, hvad du har brug for.

Tak kurv, vil jeg kigge på, at én. Jeg hørte, at skifte tilsynsmyndighederne kan producere støj, vil jeg bruge outputtet af regulatoren til magten op en equalizer og en forstærker, tror du, at Lineare regulatorer er bedre til audio applikationer? [COLOR = "Silver"] [size = 1] ---------- Post tilføjes 16:51 ---------- Forrige post var på 16:41 ----------[/SIZE] [/ color ] Tak for henstillingen, Cameo. Jeg vil tage det regulator i betragtning til mit design, da jeg virkelig godt lide dens specs.

Normalt lineær er bedre - post filtrering ved at skifte støj er også muligt (LC) - om nødvendigt indstille skift reg o / pa lidt højere, og brug en lineær efter med en lav-ish dropper ud spænding. Hilsen Orson kurv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back