Synopsys DC installation

G

gold_kiss

Guest
Hej,
Kun få dage tilbage, jeg tror rf_system havde givet komplet installation procedure for IC5.0 (kadencen brugerdefineret design værktøj).

Denne gang jeg har brug for hjælp til at installere synopsys DC 2004.Giv mig detaljeret procedure Kære eksperter.

også nævne hvor alle filer, jeg har brug for ...

afventer 4 ur svar.
Tak,
Gold_kiss

INSTALL_README.txt
syn_vV-2004,06-SP2_common.tar
syn_vV-2004,06-SP2_linux.tar
følg derefter INSTALL_README.txt trin 4 ~ 6
Code:4.Uncompress og untar de Synopsys Installer filen i et separat installationsprogram bibliotek.

% Mkdir-p / usr / synopsys / synopsysinstaller

% M / v synopsysinstaller_v1.0. <n>. Tar.Z / usr / synopsys / synopsysinstaller

% Cd / usr / synopsys / synopsysinstaller

% Kat synopsysinstaller_v1.0. <n>. Tar.Z | dekomprimerer | tar xvf --5.
Tilføj installationsprogrammet biblioteket til din UNIX sti.% Sæt path = (/ usr / synopsys / synopsysinstaller $ path)6.
At installere softwaren, skal du angive en af følgende installation kommandoer:%. / Install.now (for at bruge tekst bedt)%. / Setup.sh (for at bruge GUI)

Jeg tror installationen dele er lige fremad.Men jeg har problemer med at oprette den licens og opsætning miljøet.

Du må Anfør de skridt, der setup licensen og deler også dit miljø setup source fil?

Jeg bruger Linux.

Du skal have filen "synopsysinstaller" for at installere den version 2004.06 og senere.Den ældre version behøver den ikke.

Fra INSTALL_README.txt
Code:Opsætning af User Miljø

================================================== ======At oprette dine brugere, skal du oprette en Synopsys kildefilen eller ændre

hver brugers $ HOME setup filer (typisk. cshrc,. profil. kshrc eller. bashrc),

som følger.
For værktøj-specifikke oplysninger, se "Opsætning <Produktnavn>

For hver bruger, "i det relevante værktøj kapitel i Installation Guide.1.
Indstil SNPSLMD_LICENSE_FILE, LM_LICENSE_FILE eller et redskab-specifikke licensudstedende variabel.Denne variabel angiver stien til Synopsys FLEXlm licens server.Bemærk:

SNPSLMD_LICENSE_FILE understøttes kun for værktøjer ved hjælp af snpslmd Synopsys

Fælles Licensing (SCL) daemon.
LM_LICENSE_FILE understøttes for alle Synopsys

værktøjer (alle daemons).I det følgende eksempel antages det, at de Synopsys licensserver

bruger TCP-port 27000, standardnavnet havn.
(Du kan dog angive en anden

port ved at ændre SERVER linje af dit websteds keyfile - for eksempel

"Server myserver 8308a297 26.585.")Eksempel:* Tilføj til. Cshrcsetenv SNPSLMD_LICENSE_FILE 27000 (at) myserver

eller

setenv LM_LICENSE_FILE 27000 (at) myserver* Tilføj til. Profil. Kshrc eller. BashrcSNPSLMD_LICENSE_FILE = 27000 (at) myserver; eksport SNPSLMD_LICENSE_FILE

eller

LM_LICENSE_FILE = 27000 (at) myserver; eksport LM_LICENSE_FILE2.
Tilføj værktøjet eksekverbare filer til brugeren vej.Eksempel:* Tilføj til. Cshrc:sæt path = (synopsys_root / <platform> / <product> / bin $ path)* Tilføj til. Profil. Kshrc eller. Bashrc:pATH = synopsys_root / <platform> / <product> / bin: $ PATH

eksport PATHBemærk:

For nogle værktøjer, de relevante mappe i eksekverbare filer

er synopsys_root / bin.3.
Indstil eventuelle værktøj-specifikke variabler.I mange tilfælde, værktøj-specifikke miljø variabler skal indstilles.

Typisk, skal du indstille en miljø-variabel, der peger

til rodmappen for Synopsys værktøj.Eksempel:setenv SYNOPSYS / sti / til / synopsys_rootBemærk:

Ikke alle værktøjer bruge $ SYNOPSYS miljøvariablen.
I nogle

tilfælde andre værktøj-specifikke variabler skal indstilles. Se

Installation Guide for detaljer.

Hej alle

Jeg har problemet installere Synopsys DC
Jeg har Synopsys DC 2005,09-SP4 version, forsøgte installaling på Fedora 8, fik følgende fejl.

FEJL: Det lykkedes ikke at fuldbyrde / uar/synopsys/X-2005.09-SP4/admin/install/syn/bin/install_psyn

Kunne nogle en hjælpe mig med at løse dette problem

Thankq på forhånd

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back