Tech.dpux og skabe LEF filer

P

princemufi

Guest
Jeg er i øjeblikket forsøger at skabe en tech.dpux for vtvtlib25 standard celle biblioteket.Jeg har formået at skabe en GDS fil fra stream.map fil, som vtvtlib.Jeg har brugt tutorials på nettet for tech.dpux fil men de kræver alle lef2hdl kunne man foreslå, hvordan man skaber de tech.dpux fil i kadencen, som har oplysninger til cellen layout.De filer jeg har på nuværende tidspunkt er techfile.cds, template.v (verilog fil til alle celler), vtvtlib25.alf, vtvtlib25.tlf og vt_lib.lef.

Også hvis nogen har en tech.dpux fil som someties leveres.Kan du venligst sende det til mig eller vedhæfte til stillingen.Min e-mail er prince_mufi på hotm ** l dot com.Hjælp meget værdsat

Hilsen
Mufi

sorry glemte at sige en ting mere.Den lef2hld filen jeg nævnte er et værktøj gøre nogen ved, hvordan man indlæse det?da dette ville også hjælpe.Jeg har forsøgt at binde det i CIW men siger cant være fundet!!.

Fra Abstract Generator i CIW kan du oprette tech.dpux fil.

Jeg beder Dem fortælle mig, hvordan man skaber det i abstrakte generator?

Gå ind i Værktøjer-> Abstract Generator ....

i denne fil-> Teknologi

derfra i Technology Editor Fil-> belastning LEF (alle fra støberi)

derefter gemme det vil gemme tech.dpux fil.

Det forekommer meget nyttig.Men den abstrakte generator jeg har, er version 5.0.0.03 og
doesnt have mulighed for fil - teknologi etc. Den mulighed, den har fået er filen --- bibliotek - så du vælger nye eller åbne eller vedhæfte tech fil fra denne mulighed.Også i dette abstrakte generator Jeg kan ikke importere en LEF fil indtil jeg åbner et nyt eller eksisterende bibliotek.Jeg er ked am helt ny her og vil virkelig sætte pris på din hjælp.

Jeg bruger IC 5.0.33, fandt denne version ved at gå til icfb og fil --- Hvad nyt --- dette fortælle mig versionsnummeret, var dette, hvad du ville vide?

med icfb 5,0 du skulle have abstrakt generator 5.4, som jeg har skabt den tech.dpux fil.Følg de trin, jeg har nævnt tidligere.

Vi har en version, der ikke har nogen mulighed for fil ---- teknologi ---- Dette er, hvad jeg får, når jeg starter abstrakte

LOG (ABS-1420): Start Abstract version 5.0.0 03/19/04 20:09 (lvlinuxy), sub-version 5.0.33.14, på Linux 2.4.18-17.7.xsmp.

Af den måde jeg bruger Linux operativsystemer.
Du synes at vide en masse og vil virkelig sætte pris på din hjælp.af kan jeg sende dig min fil og hvis du kan lave mig en dpux filen vil jeg virkelig sætte pris på.

sende mig din CDS.log fil, hvis jeg kunne finde ud af for dig Wats problemet med din icfb?

Jeg har vedhæftet filen, kan du få et kig, vil virkelig sætte pris på, hvis du kunne hjælpe mig.Af den måde har du et lef2hld.exe fil.I bekræftende fald vil dette hjælpe mig til at oprette en dpux fil.Vedlæg mig denne fil eller sende via e-mail prince_mufi@hotmail.com.vil virkelig sætte pris på.

Det er alt, der er i CDS.LOG fil under opstart af ICFB (I COULDNT VEDLÆG filen som
var ikke TILLADES at knytte denne udvidelse), MEN formået at COPY her for at du skal se på

\ o Program:(#)$ CDS: icfb.exe version 5.0.0 04/30/2004 01:13 (intelibm12) $
\ o Hierarki: / cae/2004/ic/tools.lnx86/dfII /
\ o Sub version: sub-version 5.0.33_USR2.34.8 (32-bit-adresser)
\ o X server: Den X. Org Foundation
\ o Dybde af Visual (Root): 24 (24)
\ o Antal Planes Brugt: 24
\ o X version: 11,0 (sælgeren frigivelse 60802000)
\ o Window Manager: andre
\ o Bruger Navn: elmk2
\ o Working Directory: w121-002: / cae/home/elmk2/adder
\ o Process Id: 3916
\ o
\ o COPYRIGHT Š 1992-2004 kadencen DESIGN SYSTEMER Inc. Alle rettigheder forbeholdt.
\ o Š 1992-2004 UNIX-systemer Laboratories Inc.,
\ o Gengivet med tilladelse.
\ o
\ o Denne kadencen Design Systems program og online dokumentation er
\ o ejendomsretligt / fortrolige oplysninger og kan udleveres / anvendes kun
\ o som er tilladt i en licensaftale kontrollere sådanne anvendelse og videregivelse.
\ o
\ o BEGRÆNSEDE RETTIGHEDER NOTICE (kort form)
\ o Brug / reproduktion / offentliggørelse er underlagt begrænsninger
\ o fastsat i FAR 1252.227-19 eller tilsvarende.
\ p>
\ o 8-bit PseudoColor Visual er ikke tilgængelig (standard Visual option).
\ o Brug af 24-bit TrueColor Visual.
\ o Programmet xdpyinfo kan bruges til at kontrollere Visuals rådighed
\ o for din skærm.
\ w * ADVARSEL * filen / AFS / EOS / dist / kadencen /
local / cdssetup / display.drf blev ikke fundet.
\ o Loading PRshare.cxt
\ o Loading LVS.cxt
\ o Loading acv.cxt
\ o Loading auCore.cxt
\ o Loading schView.cxt
\ o Loading selectSv.cxt
\ o Loading seismic.cxt
\ o Loading UltraSim.cxt
\ o Loading UltraSimMixi.cxt
\ o Tilpasse ...
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj ADLE
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj asimenv
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj cdsSpice
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj ddserv
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj grafiske
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj hspiceS
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj layout
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj skematiske
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj spectreS
\ o lastning VARS fra / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv for værktøj ui
\ o lastning VARS fra ~ /. cdsenv for værktøj asimenv
\ o Loading awv.cxt
\ o Loading / cae/2004/ic/tools/plot/.cdsplotinit
\ o Loading layers.cxt
\ o Loading NCSU SKILL rutiner ...
\ o SLUT SITE Customization
\ o Advarsel: Kan ikke konvertere string "-Adobe-helvetica-medium-r-normal - 0-100-75-75-p-0-iso8859-1" til at skrive FontStruct
\ I ddsWhatsNew ()
\ p>

for lef2hld har du DSM installeret.hvis ja så søg i stien for hld1x bibliotek.De vil få lef2hld fil.Dette kommer med silicium ensembler.

Er DSM installation indeholder dette lef2hld.exe fil?
Jeg tror, jeg har ikke installeret DSM jeg vil have et kig.
Skal jeg have en ny version af abstrakte generator?som jeg stadig forsøgt søger filen --- teknologi etc som du foreslog, men kan synes at finde det?

ja lef2hld leveres med DSM.og jeg havde brugt abstrakte generator 5.4 for tech.dpux og LEF generation.se om du kan bruge det samme?

okay jeg vil installere DSM.Af den måde, abstrakt generator jeg har jeg kan justere versioner fra 5.3, 5.4 og 5.5.men det stadig
doesnt give mig mulighed for fil --- teknologi --- osv. Er der et andet forslag til at skabe et abstrakt eller et andet værktøj, der vil arbejde i kadencen, Linux-systemet.

Ok kan følge trin:
1) åben icfb
2) Funktioner -> Abstract Generator ....

det vil vise en form, der anmoder om Kør Dirctrory [abstract] og kommandolinje argumenter [-tech.]

bare trykke ok

det vil anmode om at skabe abstrakt Directory?(if abstrakt ikke eksisterer)

trykke ja

så vil det vise dig abstrakt PCW log vindue
og abstrakte 5.4 vindue

og en besked sige Technology Data
"Du har startet Abstract uden tech.dpux.
Skal du oprette en bruger teknologien editor, før du fortsætter "

Tryk på OK

nu i abstrakte vindue

Jeg kan se følgende optinos

File Bin Celler Flow

vælge filen derefter!Technology!
Jeg kan i stand til at vælge i abstrakte 5.4 bare se om du har follwed de samme trin eller andet?

sorry vedrørende DSM Jeg spurgte min underviser han sagde, at vi havde det installeret, men når vi begyndte at bruge støder vi fjernet det som bringer problemer til Linux-systemer.Har du anyother forslag at få et dpux fil?

Jeg havde stået over for problemet med at generere LEF og tech.dpux filer længe tilbage til mit design.og jeg kontaktede kadencen for det.Jeg havde fortalt dig alle de tilbagemeldinger fra kadencen.
Jeg var åbningen abstrakt i icfb miljøet (analog miljø), men kadencen foreslået mig følgende:

Cadencd: "Så vær venlig at påberåbe sig Abstract bruger den eksekverbare under DSMSE strøm og følge de trin, som jeg nævnte i min tidligere e-mails til at generere LEF."

og da jeg åbnede abstrakt i DSMSE miljø jeg kunne lykkes at skabe både tech.dpux og LEF filer.

Så ifølge kadencen DSMSE er skal til at køre abstrakt.

okay, jeg har haft succes med at generere en tech.dpux fil.Jeg har prøvet meget hårdt for at indlæse dette tech.dpux fil i abstrakt.Selv om jeg nævne min abstrakte generator er version 5.0.0.03 det
gør ikke har mulighed for fil ---- teknologi ---- det eneste optionavailable hvis filen ---- nye eller gamle eller vedhæfte tech men intet andet.Vil De venligst foreslå, hvordan du fastgør tech.dpux og generere en LEF fil fra abstrakt ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back