Tektronix 2430 Bruger-og Servicehåndbog

F

Fragrance

Guest
Hej alle venner, jeg har købt 2nd hand 2430 anvendelsesområdet, hvis nogen har bruger og servcie manual til denne model du dele hensyn Fragrance

Jeg har Servicehåndbogen for 2215. Men qhen jeg ser strømforsyningen på min 2215. Det er forskellen. Jeg brænder C934 men jeg kan ikke finde ud af på skematisk. Nogle fik man samme problem?

Jeg har købe en Tektronix 2430, men jeg har ikke nogen brugervejledning, kan nogen hjælpe mig? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Jeg dont'have meget poits for at downloade manualen postet ovenfor.

Hvis du klikker på "fri spejlet"-knappen det bør give dig mulighed for at downloade dem uden noget tidspunkt?

Jeg er klar over de 2445 har problemer med U800 horisontale scan chip-den 2430 har diagnostiske fejl på tænde på mange af de testede funktioner, er disse svære at løse?

[Quote = mkbtam] Dette er brugervejledningen. [/Quote] Ved du, hvor kan jeg få vejledning på tysk? Mange tak: D

Hej, jeg er meget sikker på, at Tektronix aldrig udsendt en tysk service manual. Regards, Frank

[Quote = FVM] Hej, jeg er meget sikker på, at Tektronix aldrig udsendt en tysk service manual. Regards, Frank [/quote] tak Frank! har du et link til den engelske brugervejledning til mig tak? Jeg kan ikke downloade på brættet, fordi jeg ikke har så mange point.

Hej, det 2430 manual tilgængelig her er ikke en brugsanvisning, er det Servicehåndbogen herunder diagrammer og en stykliste. Kan brugermanualen findes et andet sted. Regards, Frank

Hej, Er der nogen, har den service manual på tysk? På forhånd tak, Uwe

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back