Telecomunication kredsløb i VHDL

T

Tom2

Guest
Jeg ønsker at implementere telecomunication kredsløb ved hjælp vhdl.Is nogen, der har ressourcer til dette ?????????????????????

Jeg mener low pass filter, LNA, transmiter, receiver, frekvens mixer, oscilators og alt om dette.

Hej, Hvad synes du om Netværk om chip (NOCs), busser ,...?

VHDL er for Digital Design. For at gøre kredsløb for Telekommunikation, skal du se analog Mixed Signal relaterede HDL. Ligesom VHDL-AMS.

måske du kan gøre bare en FIR eller IIR filter med VHDL

Jeg havde den samme mening om dette (at VHDL er kun for digitale kredsløb), men så så jeg et papir, der bruger VHDL-AMS at implementere analoge circuit.I brug for ressourcer om dette emne

okay, så du taler VHDL-AMS nu ... IKKE VHDL den adskiller sig!

Jeg har nogle dokument her om VHDL-AMS kan du læse den vil hjælpe dig

Tja, hvis du kan oprette dine design i software-defineret radio måde, kan du gøre næsten alt med VHDL kun ... (If. ..):)

Du skal være lidt mere specifik med hensyn til, hvad du ønsker at gennemføre .... Nogle af telecom design (delvist) kan være rent digitalt, og du kan bruge VHDL, men størstedelen af dem beskæftiger sig med blandede signaler og VHDL-AMS er den bedste mulighed for at gå efter. :)

FIR IIR CIC .. disse former for VHDL-design kan findes i "Digital signalbehandling med Field Programmable Gate Arrays", Uwe Meyer-Baese.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back