telefon "tip & ring kapacitans"

S

sokrat

Guest
Hej alle Jeg vil gerne spørge om kapaciteten mellem spidsen og ringen. eller hvad standerd værdi for denne kondensator, og hvordan jeg kan modifay denne værdi af kondensatoren. IKKE: Da jeg sendte min telefon til den centrale offece type (5ESS USA DTMF TYPE) Han sender dette resultat 1 - målinger for normal sæt 0,0 VDC A-ETH 0,0 VDC B-ETH 0,0 VDC CALC. AB 0,079 VAC A_ETH 0,099 VAC B_ETH 0,020 VAC CALC. A_B> 10 MOHMS A-BAT> 10 MOHMS A_ETH> 10 MOHMS B_BAT> 10 MOHMS B_ETH> 10 MOHMS AB 0.0MADC LOOP TEARM? AB -------------------------------------->? 0,145 Uf CAP B-ETH 0,145 UF CAP A-ETH

Du skal vide, i hvilken stat det er: på nålen: Den komplekse impedans er hovedsageligt repræsenteret med en ringetone kredsløb. Der kan bruges kondensatorer fra 470nF op til 1uF (20-50kohm op til 2-10kOhm). Spørg dem for en graf fra måling til at være alt mere klart ... Impedans måles fra 25Hzto 1kHz. Søg på nettet for nogle skematiske af telefoner ... pool_77

Hej pool_77 hvis du har nogen gode links til denne foranstaltning send det takket være jeres s 8o Krat

Den proces afhænger af det land, hvor du vil godkende telefonen. Kontakt testlaboratorium for beskrivelse af måle procedure og nødvendige parametre. Hvis ikke vil blive en succes, kan jeg sende dig nogle info for EU. pool_77

OK pool_7 Send noget info for EU takket være jeres S 8o Krat

Du kan downloade flere spec. fra www.etsi.org For EU, vi normalt følger TBR21 spec. med nogle afvigelse på specifikke land på EG 201 121. [Quote = sokrat] OK pool_7 Send noget info for EU takket være jeres S 8o Krat [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back