telefonnummer.

H

Hape

Guest
Hej,

Jeg agter snart at købe VOIP gateway.

Som tjenesteudbyder, du instruere mig?

Jeg bryder mig lige så billige opkald til mobiltelefoner til polsk (normalt ringer her) og muligheden for at købe billige telefonnummer.
Tilbudet skal en 100% være forudbetalt.

Med venlig hilsen
 
Og du ikke ved, hvordan det er med ringmærkning af stacjonarki?

Mit gæt er, at det stacjonarki - "Fastnet" - er skrevet af dem GRATIS * og der er ingen forklaring.
Så cirkel "Fastnet" skriver Superdeal! **
** - 12VoIP forbeholder sig ret til efter en vis mængde af opfordringer til at starte opladningen standard sats.Gratis opkald er tilgængelige for brugere med Freedays
som heller ikke ved, hvordan jeg mener?
Kan du beskrive mere eller mindre hvordan det ser ud?

Der er ingen sigøjnere skriver, at 9 g pr min pr celle, og er et super tilbud:)
 
3 eurocent pr celle til polsk, og stationære for de første 60 dage gratis, derefter 1 cent pr minut.
Na allegro for omkring 30 zł Du kan købe denne tjeneste.
 
Og at du har penge på din konto til enhver tid, og tabte efter en periode?
Hvad med Betamax og HaloIP fordi allegro er fuldt oplade?
 
Freeconet - kun.
Gå til deres site, begynder at bruge (du kan se gratis) og se for dig selv alene.

Jeg bruger deres tjenester i lang tid, og afprøvet en række aktører.

Det er ikke reklame, og komplet kundetilfredshed.
 
Janusz skrev:

Freeconet - kun.

Gå til deres site, begynder at bruge (du kan se gratis) og se for dig selv alene.Jeg bruger deres tjenester i lang tid, og afprøvet en række aktører.Det er ikke reklame, og komplet kundetilfredshed.
 
Ikke alt det billigste er de bedste, men desværre ...Pris ofte har intet at gøre med kvalitet.
Tyder ikke på en pay pal kun tilslutninger og muligheder og kundeservice.
Enhver har ret til at vælge.En kollega spurgte til råds - han skal vælge.

I øvrigt meget vigtigt - om du vil et stigende antal i et byområde i PL og få det overalt i verden eller ej.
Ønsker du at overføre dit eksisterende nummer, som TPS-s i Tyskland, England, eller til Florida eller ej ...osv. osv.
 
Betamaxy slå alle operatører priser, men en eller anden måde tjeneste lader meget tilbage at ønske.Princippet er enkelt, hvis du kender netværk og VOIP du kan købe en klon Betamax, men hvis man tæller det som noget, du ønsker at dø, og at nogen gjorde noget for dig, så er du desværre nødt til at betale selv 40zł/miesiąc i en anden operatør.
 
Bortset fra at jeg ikke ønsker at gøre noget ..methyl opkald, ingen dbierania telefonen, så risikoen forholdsvis lille;) Hvordan kan jeg falder for noget, som jeg vil vædde en ny konto.
 
Efter emne spurgte om muligheden for at købe billige telefonnummer.
Fra denne starter ved alt om dette - hvis du vil have et nummer, som i en normal fastnet eller ej.
Hvis ikke - bare et andet rygte.
 
Velkommen

12voip er en klon af Betamax, kan du læse tilbuddet omhyggeligt, fordi 12voip er nu efter en reduktion på 2,2 cent brutto per celle.Men det har også 3,9 cent per samtale startere til kompost og stationære (den stationære. Det er naturligvis efter den gratis periode).Under en fri ingen afgift for at lancere skrivebordet.
http://www.12voip.com/en/calling-rates.html

I bunden af de takster, skriver:

Citat:

"12VoIP Alle opkald er genstand for en forbindelse gebyr på EURO 0.039. Tilslutningsafgifter kun gælder for opkald foretaget ved hjælp af 12VoIP Credit."
 
tata1 skrev:

Velkommen

12voip er en klon af Betamax, kan du læse tilbuddet nøje, da cellen 3centy ganske sandt, men det har også 3,9 cent per samtale startere i kompost og stationær (den stationære. Det er naturligvis efter den gratis periode).
Under en fri ingen afgift for at lancere skrivebordet.
 
Jeg mener, for naturligvis en række byer (jeg vil ikke blive flyttet helst antal).

Kolleger, er nogle mobiloperatører halter bagefter VoIP operatører, men det er ikke mig her, som er billigere.Jeg har en mobiltelefon, men jeg bruger også internet-telefoni.

Og min oczkiwania er:
som lav-rente
-Reliability
HelpDesk-god og professionel service
-mulighed for at tilslutte gateway (Skype eller falde)
Antallet af byerne selvstændige --
-mangel på kontrakter, tilbyder forudbetalte

Hvad synes du om HappyCall?
 
12voip har 90 dage, kan du læse FAQ.
Citat:

Hvad er det beskæftiger sig med Freedays? ^ TopKøber kreditter giver dig ret til 90 Freedays (medmindre andet er angivet).
Dette betyder at du kan ringe til alle lande i den frie * destinationer listen i 90 dage uden omkostninger.
Når de 90 dage er overstået, vil du holde din kredit, og den normale sats vil blive opkrævet for disse destinationer.
 
Jeg havde allerede helt mistet sin vej i denne ...alle siger noget andet: D
A og i øvrigt fandt jeg dette site:
http://www.12voip.pl/
og her skriver han, at en kombination af celle 12voip er 42 g og ikke 9 som rapporteret tidligere: |
Jeg har lige fået en email fra forhandler af top-ups i Polen:
Kode:

Betamax for alle tjenester undtagen www.voipmax.pl et minut faktureringAndet er kun www.voipmax.plHvis du er afhængig af fri dage, vil jeg anbefale www.voipdiscount.com.pl
 
Dexter063 skrev:

Jeg mener, for naturligvis en række byer (jeg vil ikke blive flyttet helst antal).Kolleger, er nogle mobiloperatører halter bagefter VoIP operatører, men det er ikke mig her, som er billigere.
Jeg har en mobiltelefon, men jeg bruger også internet-telefoni.Og min oczkiwania er:

som lav-rente

-Reliability

HelpDesk-god og professionel service

-mulighed for at tilslutte gateway (Skype eller falde)

Antallet af byerne selvstændige --

-mangel på kontrakter, tilbyder forudbetalteHvad synes du om HappyCall?
 
11111olo skrev:

Jeg bruger, blandt andre.
operatøren og jeg er glad.
Ingen telefon er gratis og gratis næsten ethvert beløb (ikke mindre end 5 zł og ikke mere end 1000).
Ved siden af fuld per sekund.
 
Alvaro, 42gr af 12voip.pl satsen for det første minut (start-og forbindelsen) tælles ved euroens kurs omkring 4zl

Jeg talte på 4,20 og efterlader mig om 46groszy for det første minut - se et par indlæg ovenfor, mine beregninger.

Alle de kloner har en Betamax polsk (. Com) aliaser, men som du tjekke IP, der er de samme som Klonernes oryginały.brać for orentacyjne
Og de har alle odds for en sorteper omregnes til euro omkring 4zl og der er ofte akualizowane, så de bør tages som orentacyjne.

Undersøge min beregningen af ovennævnte du vil forstå (netto / brutto / Kommissionen / etc)
 
tata1 skrev:

afgift er 33zł.

Selv hvis vi trækker momsen tysk 19%, og så det viser, at vi er 27,50 zł netto, og faktisk har i dit € 5 netto.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top