temperatur indvirkning på CMOS foldede cascode TXRX

T

tia_design

Guest
Jeg designede en foldet cascode OP AMP, når du laver simulering for forskellige temperaturer, jeg har fundet stor forskel for forskellige temperaturer.Har jeg aldrig gjort det før, så generelt, hvordan analysen det?Hvad er konsekvenserne af temeprature på op amp præstation?

som spec ændres ved forskellige temperaturer i dit design?Temperaturen vil ændre vinde og GBW

At overvinde den temperatur afhængighed, er det bedre at vedtage den konstante-GM-design.

Generelt CMOS opamp's præstationer påvirkes af temperaturen vil ikke så stort, enten tendentiøse med konstant eller ptat aktuelle.

Den Transconductance af input-diff par vil variere med temperaturen.Hvis dette er et problem, bør du bias det med en aktuel kilde, der vil resultere i en konstant gm.Se side 248 i Analog Integrated Circuit Design by Johns og Martin

johnsmith101 skrev:

Den Transconductance af input-diff par vil variere med temperaturen.
Hvis dette er et problem, bør du bias det med en aktuel kilde, der vil resultere i en konstant gm.
Se side 248 i Analog Integrated Circuit Design by Johns og Martin

tjekke din dc punkt, måske nogle transistorer har været i TRIODE.

OMEsystem skrev:johnsmith101 skrev:

Den Transconductance af input-diff par vil variere med temperaturen.
Hvis dette er et problem, bør du bias det med en aktuel kilde, der vil resultere i en konstant gm.
Se side 248 i Analog Integrated Circuit Design by Johns og Martin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back