Termisk printer hoved controller

M

medicalengineer86

Guest
hej alle nu jeg arbejder på kontrol termisk printer hoved bruger pic 16f877a
Jeg har datablad af mine termisk hoved
Jeg har problemer med at forstå timingen diagram af dette datablad
dette problem vises, når jeg sammenligner dette diagram med en anden, som jeg forstår det
Jeg er knyttet de to diiagrams
plz, hvis en kan hjælpe mig?
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Tegningerne er apperently beskriver forskellige produkter.Må ikke sammenligne æbler med appelsiner.Du ønsker muligvis at sende den fulde databladet for at få effektiv hjælp.

Du behøver kun at forstå selvstudiet. Der er to sæt af låse
en er parallel loadaded af en anden, der er seriel belastbare.
HEAD har parallel lastes låse udgange at drive opvarmning elemtents.
Så efter den rigtige antal ur bælgsæd svarende til de data, der serialized er nået. Så en låsen signal bevæger sig, at data for den ydre parallel låsen så en seriel ny pålæsning kan begynde så hurtigt som muligt. Strobesignalet kontrollerer det tidsrum, disse varmelegemer er på. Denne dependes usaully hvordan mørke du vil trykområdet at være. I bærbare equiment er necesaary at kontrollere den mængde strøm der kræves, og afhænger også af den spænding på THA batteri. Jo mere batteriet er nedfiskede den laengere den Strobe bør være at opnå det samme mørke plan. Er temmelig vanskeligt at designe bærbare printere.
Hovedparten af dette hoveder arbejder mere eller mindre det samme. Men nogle har forskellige kontrol-signaler. Så jeg råde dig kun til at gå af datablad for manufacturer.because der er masser af tider og isues med motoren.Den accelaration tabeller bør respekteres, og dette har også indflydelse med hovedet data indlæses.!

Det andet signal er forekommer mig en aktivere signal. Alle denne type printere har flere protección signaler om, at designeren skal bruge for at undgå enheden fangst BRAND.Ja, hvis printeren controller går skøre og lederne er på ..Nå papiret brænder .. og det kan dræbe FOLKEREPUBLIKKEN ..Nå lad os ikke være så dramatisk. Men en god designer bør tænke over alt det!.Så du er nødt til at omfatte aktuelle logik, der vil lukke varmelegemer i tilfælde controlleren går for at se en anden pige ven!.
Også før jeg går nogle af disse ledere har spørgsmål af levetiden, hvis du forlader varmelegemer vigtigste Power Line Hardwired. Disse bliver ioniserede og sidste mindre tid. Så normalt manufacturerers anbefale at bruge en MOSFET (meget lavt interrnal modstand!) Skifte til drev, linje.

dette er meget godt
og thanks alot for hver en, men kan nogen hjælpe mig og explian timingen diagram i mit datablad
antage, at jeg ønsker at udskrive base line
dvs. 384 dot

HI
Jeg ville blot vide, om termisk inkjet-printere fra kommercielle leverandører gerne Hp kan kontrolleres af os.
Er controllere sælges separat eller gøre de leverer databladet at gøre controller os selv?
Hvordan virker det hele systemet til at fungere?
Grundlæggende ønsker jeg at købe en inkjetprinter fra hylden og vil styre ved hjælp af en separat kontrol kredsløb i en tilpasset måde.
Er det muligt?

Mekanismerne i disse Inkjet printere er alle privatejede. Ingen oplyser printeren controller info eller endda forbindelsen specs af blæk cardridge.
alligevel Jeg så et sted på nettet nogen gør et projekt. han principielt tilsluttet sig et anvendelsesområde, eller et signal analyzer til patronen stik og formår at gengive, er egen elektronik disse signaler. Og dybest set var i stand til at udskrive ved at flytte blækpatron manuelt over en mange overflader. Han kunne endda udskrive på kop kaffe med fløde.
Så dybest set det kan gøres. Kig på nettet for at projektet Jeg tror, han forklarer, hvordan han gjorde det

http://blog.philpem.me.uk/?p=171

Er det det link, du henviste til?

Forbindelsen er ca en termisk printer snarere end Inkjet.Det
er lav opløsning og temmelig let i forhold til en sædvanlig Inkjet, tror jeg.Men den metode ville være stort set den samme.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back