Texas studerende indrømmelser !!!!!

R

rsrinivas

Guest
Hej alle
Har nogen vide, om Texas giver indrømmelser for studerende ..
Jeg ved universitetet program, men jeg har brug for at købe en til mit eget brug ..
nogen ideer.
tak på forhånd

skål
Srinivas

Kære,Download den Webpack fra Texas, det koste u ingenting, dets frit availble på Texas hjemmeside

Hilsen

Oh sorry!
planer om at købe udvikling brædder.
Spartan 3e startpakke.
nogen idéer

skål
Srinivas

Hej!

Hvis du ønsker at købe spartanske 3E FPGA udvikling bord, kontakt
salg (at) iflect.com
Udviklingen bestyrelse har XC3S500E-PQ208 enhed og en GSM / GPS-modulet.
Dens er en perfekt platform for udviklere.

Rgds,

Kan du sige det nærmere?Hvad er forskellen med spartanske 3e startpakke?Hvor meget koster det?

Når jeg ønsker at lære FPGA, hvad der ellers skal jeg bruge, undtagen for softwaren, Xilinx ISE, og den nødvendige viden?Hvad skal jeg få for hardware?

Hej Richard
U behov for bestyrelsen at ruten i ur-design og få det virkelig arbejde i hardware.
hvis det virker i en FPGA derefter u har det virkelig workin.
SW og HW reelt tæller meget.

skål
Srinivas

richardyue skrev:

Når jeg ønsker at lære FPGA, hvad der ellers skal jeg bruge, undtagen for softwaren, Xilinx ISE, og den nødvendige viden?
Hvad skal jeg få for hardware?

Hvis du ønsker at bruge Opensource du kan prøve OpenTech fra www.opencores.org.U bare nødt til at betale 75 dollars for hele pakken.

Plaase
Tag et kig på www.digilent.cc
de havde stor rabat

have det sjovt

hej

hellere gå til digilent .......de giver gode tilbud, og bestyrelsen fungerer fint, fordi vores selskab tog derfra selv, og jeg arbejder på det ........og mine designs arbejder på det ........

sammen med syntese værktøj u kræve modelsim (simuleringsværktøj) for at kontrollere ur funktionalitet .........

prøve for studerende version eller fastsætte version af modellen sim .......

u kan købe startpakke til 25-35 USD.u kan få den gratis web-udgave af Xilinx ISE og også u kan finde nogen simulator på nettet.

thanx
deepu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back