TI vs Analog: Hvem har det bedre design miljøet?

C

chikoi_18

Guest
Hvilken af disse to populære DSP beslutningstagere har bedre design miljø for newbie udviklere?

Jeg vil sige kode komponist studiet har en fordel over VDSP. VDSP giver et RTOS gratis ... hvis du vejer, at .....

I dont know ABT Analog Devices, men har arbejdet med TI-processorer bruger Code Composer Studio IDE og fandt det helt brugervenligt

Der er få begreber i at sammenligne platforme. Jeg tænker i forhold til strømforbrug TI er langt bedre end ADI. Theprocessors ligesom C55 af TI er gode. ADI jeg stadig i en proces for at optimere magt. Men sikkert ADI har bedre support og andre grænseflader. Pther systemer er den software-pakker .... ADI optimizer er langt bedre end TI er. der er flere ting. Chandresh

hver har sin egen professionelle. CCS er meget bedre i forhold til sin ad tilsvarende (som jeg har hørt fra eksperter), har jeg kun brugt CCS ikke visuel dsp hvad jeg har kunne lide er den vidensbase i TI-sted, samt online-træning. Jeg vil sige bare hoppe i, hvad der nogensinde ressource u får. dun bliver berørt af disse stillinger. en dag u'll udfylde et svar til dette indlæg. (Som nogensinde værktøj u're mere udsat for, u'll føle, at let)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back