Tidsplan Optimization kommandoer i Magma

H

hb_cancer

Guest
Hej,
Jeg er ny til Magma Tool Flow.Min forespørgsel er - hvis der i et design timingen er ikke opfyldt i FixCell Stage, hvad er Timing Optimering kommandoer bruges til at forbedre det.Tak!

Hej, Prøv at køre "fix opt global 'kommando.Du bør sikre dig, at tvang er gjort, og så slappe af for eksterne stier.Send mig timingen rapporter, hvis du ønsker at få flere oplysninger.
, Denmos
vinh.camau (at) gmail.com

Hej,
Løs celle er et sæt af kommandoer, som ikke global placering og timing optimeringer.Du kan køre fastsætte vælge globale for timing optimering efter fix celle og også enkelte kommandoer gerne køre gate hastigheden $ m $ l, kør optimere størrelse $ m det samme ... men først og fremmest er du nødt til at analysere de overtræder stier, og bruge de relevante kommandomuligheder at optimere timingen.

Uday

Tak for dine svar.Desværre har jeg dont have rapporterne for at krænke Paths ...Jeg fik at vide dengang, at nogle Timing Optimization kommandoer var Kør for at lave dem!Det er grunden til denne forespørgsel ...
Også, som en udvidelse af det foreliggende spørgsmål, er det gyldigt til at køre - køre sted timing kommandoer, hvis timingen ikke er opfyldt efter CTS?& Er tidspunktet optimering kommandoer, der anvendes i præ-CTS gyldigt, selv efter post-CTS også?

Ja, du kan bruge disse optimering kommandoer post-CTS også.I så fald kan du bruge de muligheder, som dont_move_reg for nogle af de kommandoer, som optimerer kun combo logik med ud at bevæge flops.

Uday

Hej,

Til at gøre stillingen celle eller endda sende ur optimering kan du bruge "fix opt globale" kommando med korrekt optimering muligheder og vægt.Pls gå gennem den mand sider og kontrollere, hvilke typer af stien, der er ikke i ur-design og analysere dem.

Det kan hjælpe dig.

Tak ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back