Tilbage Anmærke problemet fra Layout til Capture

B

BasePointer

Guest
Hej alle, jeg har netop afsluttet mit design i layout og tilbage kommenteret det at fange ved at oprette en swap-fil fra layout efter omdøbning komponenter. Men jeg har et stort problem nu, alle komponenter i separation er forkert værdi! og en del reference. Hvordan kan jeg løse dette problem? Please hjælp mig. 10x

fra hvad jeg nogensinde har oplevet problemet måske ikke kunne løses. Jeg var brug for at få at vide ikke at bakke anmærke. U måske nødt til at gøre det indfange manuelt. dens mere tilrådeligt at gøre layoutet efter du har taget skematisk. måske u nødt til at se på design fr layout n etiket i skematisk manuelt. taring77

Du er nødt til at opretholde synkronisere ved at lave en backannotation før du foretager nogen ændringer i den skematiske. Derefter vil alle dele placeringer og netto egenskaber være inde i den skematiske databasen. Efter at have kontrolleret synkroniseringen, ændre din skematiske og fremad anmærke. Se ECO muligheder grundigt, før du gør dette. Der er en lang række muligheder, der vil skrue op din MAX-fil. : SM19:

Beklager, du er mere eller mindre skrues efter skaden er sket med ryg annotation. Den Swap-filen er vejen at gå selv .... 1. BACKUP everthing i Pads og Orcard, før du igen anmærke. (Jeg stadig gøre det, selv om processen er nede pat.) 2. Brug ECO tilstand i Pads til at skabe de re-annotation fil (. SWP forlængelse) 3. Strip ud sidehoved og sidefod oplysninger fra. SWP filen. Mens din derinde, check et par re-annotationer i hånden i tilregnelighed skyld. 4. "Tilbage Anmærk ..." bør folde ændringer i (uden fejl). Sørg for at du er i overensstemmelse med at køre den over "design" eller "Selection". I de fleste tilfælde, ville du bruge "design".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back