Tilbage formering algoritme

V

varshaturkar

Guest
Kan nogen fortælle mig hvordan man teste netværket efter den er trænet? Sådan bruges vægte, som er genereret under træning

indtaste testsignal til den endelige opdaterede vægte, og tjek de genererede output ..... på det tidspunkt af uddannelsen ikke bruger al den uddannelse par .... nogle input-output par holdes til test .... Hvis resultaterne ikke er korrekte betyder, at dit netværk har gemt de mønstre og har brug for mere uddannelse

Jeg m at få gode resultater for træning. Jeg m klassificere data i 3 klasser, så i uddannelse im få 3 vægte, én for hver klasse. Skal jeg søge alle tre lodder til alle de test-indgange og se resultatet? da jeg gjorde dette uanset hvad input er ifølge vægte im få klasser. kan u pls hjælpe mig

lad mig få det klart ... mener du at sige, at du får tre vægt vektorer sige [Wx] til forbindelser mellem de skjulte lag og output laget, .... klassificere data i tre klasser betyder, at du har tre udgange, hvoraf kun den ene er høj på et tidspunkt . rigtige? det for hver enkelt uddannelse par input, alle 3 sæt af vektorer [Wx] ville have at blive opdateret .... Jeg er ikke at se problemet .... "Uanset hvad input er ifølge vægte im få klasser." Jeg er ikke at få denne. Du kan prøve at ændre rækkefølgen af ​​anvendelse af uddannelse par.

i input lag Jeg har 3 neuroner i skjulte 3 og på output-3. så total vægt vil være 6. 3 mellem input og skjulte og 3 mellem skjulte og output. Jeg søger uddannelse prøver. og beregnede gennemsnitlige WTS for hver klasse. Disse gennemsnitlige WTS jeg bruger til test. im give uddannelse til systemet tilfældigt, dvs klasse 1 prøver derefter klasse 2 igen klasse 1 og så videre

af Archi, som du beskriver, bør de være to vægt matrix 1) for mellem input og det skjulte lag, 2) for mellem output og de skjulte lag., som hver for (3x3). hvordan får du 6 vægte???

ked af det ikke 6 im få 2 matricer som u sagde. når jeg begynder at teste im anvende WT matricer, som jeg får efter træning, men problemet er, i uddannelse prøver, hvis den sidste klasse er vel "klasse 2", derefter i testfase for alle klasser er det at give "klasse 2". Jeg tror, ​​det er fordi WTS bliver tilpasset efter sidste klasse i slutningen af ​​uddannelsen. Jeg prøvede at give et stort sæt af prøver med forskellige klasser ikke i rækkefølge stadig netværket er at huske de WTS til sidste klasse i træningen fase.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back