Tilladelser

S

safwatonline

Guest
hej,
Jeg monterede mine FAT32-drev på Linux Fedora Core 3, jeg montere dem i en mappe kaldet / andre-drev
Jeg kan læse dem bøde fra brugerens konto, og fra roden, men jeg vil skrive om dem fra linux, kan jeg ikke gøre det fra den bruger, som jeg dont have tilladelse til at skrive, jeg prøvede at give denne tilladelse til min brugerkonto fra rod men når jeg markere feltet i tilladelser, dont det vil blive kontrolleret!, Shouldnt roden være i stand til at gøre dette, også jeg tilføjet min konto "bruger" til både root-koncernen og adm. gruppen "Jeg troede, det kan være administrator"
men problemet er, at skrive tilladelser er givet tto Ejer eneste, der er roden,
nogen idé om hvordan man kan lave det?
thnx,
a.safwat

Jeg havde det samme problem .... jeg vil se hvad jeg kan finde for dig.

Prøv denne her ... har ikke læst det hele.
Kode:

http://www.linuxforums.org/forum/debian-linux-help/58112-how-do-i-change-permissions-hard-disk.html?highlight=fat32

bare bruge denne kommando chmod -777 og mappen u ønsker at give adgang til .... kontrollere mand chmod til komplette info ......

Kan du forsøger at logge på som su, så du kan få adgang til og skrive til en mappe.

Har du prøvet angivelse af tilladelser til Mount mappe (som / mnt/fat32)?.
Kontroller også, hvis du har angivet i / etc / fstab med option "bruger".

Du kan ikke angive tilladelser filer inde FAT32-drev.

Eller er du sikker på det var ikke en NTFS-filsystem?

hej
skal du højreklikke på ikonet og vælge permisson og klik derefter skrive at afkrydse det så dit program vil blive skrivbar.
farvel

file

Prøv folloing i / etc / fstab

Kode:

/ dev/hda2 / mnt / C_Drive vfat rw 0 2

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back