Tilslutning af mikrofonforstærker bil

D

dk0x

Guest
Hej.Jeg har en reklame trailer med lyd.Indlæg på traileren er sluttet til en forstærker.Wzmaka tillægger mp3 optagelse af det og alt cool bortset fra at mikrofonforstærker ikke podpinając slet ingen lyd kommer ud.Lad mig tilføje, at jeg prøvede podpinać computer mikrofoner, hvad de skal gøre for at gøre dette arbejde?

Fit for tilslutte en mikrofon til en mikrofon forforstærker, fordi jeg tror, at dette mikrofonen ikke vil have en ordentlig amplitude af produktionen signaler for at være "bemærket" af forstærkeren.

forstærkere med særlige mic preamp har en indbygget.
Hvis du havde det sat i bilstereo er ikke zadziałałby.

Så heller ikke, når forbundet til bilen amp RCA indgange.

Og som en kollega skrev ovenfor, uden yderligere forforstærker vil ikke bypass.På Alledrogo kan købe mikrofon preamps.
De er billige og har en straight lydstyrkekontrol og RCA udgange på forstærkeren ... for eksempelbil.

pozdr,

Tidligere havde jeg dannet en megafon (mini-jack input), og mikrofon arbejde.Senere har jeg sat højttalerne og forstærkeren.Jeg prøvede det RCA mikrofonen, men det virkede ikke.Denne mikrofon behandles mere som et legetøj, men altid noget du kan grine.Jeg vil ikke købe en mikrofon forforstærker, der er ingen anden måde at gå mikrofonen hooked ind i bilen amp?

Edit: Er mikrofonen som om jeg sluttet til høj zadziałałby?

Jeg forstår, at du ønsker at gøre det på den laveste pris, så vil jeg anbefale noget som dette
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=676456&highlight=wzmacniacz mikrofonowy&sid=dfafdf5b2957d942dfb707d4d72d42ae
Sandsynligvis lettere og billigere nu kan du ikke:)
Med hensyn til dit spørgsmål om at forbinde mikrofon indgang er høj i hvert fald ikke giver mening.fordi navnet på denne post, siger det tillægger de signaler af høj amplitude og som jeg skrev før mikrofonen udgangssignalet amplitude er for lille til at tilslutte den direkte i den lave input signal, der er RCA, så ovenstående svar er mest relevante.

hvor er den gåpåmod (og tid) DIY til en god løsning;))

men allerede det er en mikrofon, hvis jeg husker med justerbar preamp RCA udgange, og med overførslen wyszedłby cosik nær 30 et par zł

Du kan bruge booster modulet fra walkie talkie, men ikke regne med meget god kvalitet.Derefter tilsluttes RCA højttaler i stedet.

Du kan stadig se AVT eksempel cement AVT2392 eller AVT2728.Efter min mening bør en god, fordi der vil være strøm problem.

Citat:

Denne mikrofon behandles mere som et legetøj, men altid noget du kan grine.
Jeg vil ikke købe en mikrofon forforstærker, der er ingen anden måde at gå mikrofonen hooked ind i bilen amp?

Det betyder ikke noget, hvilken type mikrofon er det?Og så var det ikke?

så uanset hvilken type mikrofon vil ikke blive savnet.
Jeg gætter på, at ville have indbygget mikrofon preamp, men ville have sin egen strømforsyning.
Jeg ved ikke, om de findes;)

Spørgsmål nogle af de andre tønde.Hvordan zasiliłeś forstærker?

Jeg har 4 Channel 1000W, som jeg monteret på en trailer.Jeg har også krediteret ham med installationen af traileren, da traileren vil ride på forskellige biler, men jeg tvivler på, at anlægget kan holde det ud.Nogen forslag?

Dette vil give Rådet en ekstra slot til at forbinde en trailer med bilen for at tage på passende tyk ledninger fodre amp, men hvis det er at ride i forskellige biler er for meget arbejde.

Efter min mening nemmeste løsning ville være at montere et ekstra batteri i traileren, og forbinder den til installation.
Batteri kabler koster lidt men det ville have til at trække hele bilen og trailer til en masse omkostninger.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back